Folkstar

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Min. kwota inwestycji 0

Folkstar to sieć sklepów z produktami inspirowanymi folklorem oraz sztuką ludową. 

Marka Folkstar wywodzi się z samego Łowicza, z prawdziwego rezerwatu sztuki ludowej.  Tworzona jest przez potomków rodowitych Księżaków.

Powstała z autentycznego zachwytu polską sztuką ludową - nasze oryginalne wzornictwo zdobyło tysiące fanów w Polsce oraz popularność na całym świecie.

Od ponad 10 lat projektujemy wzory inspirowane najpiękniejszym polskim folklorem. Współpracujemy także z Twórcami Ludowymi pozyskując najciekawsze i oryginalne rękodzieło do naszych sklepów.

Folkstar to nie tylko lifestyle dla osób kochających folklor, naszą tradycję i kulturę.  Staliśmy się ulubionym miejscem do poszukiwania prezentów. Pokochali nas też cudzoziemcy odwiedzający nasz kraj: jesteśmy najlepszym miejscem do zdobycia autentycznych pamiątek i prezentów z Polski.

Nasza misja jest prosta: promować najbardziej barwną, radosną i unikalną stronę Polski oraz kontynuować folklor w XXI wieku. 

Jednocześnie chcemy, by dzięki naszym produktom móc wyrażać siebie i swoje korzenie oraz aby każdy znalazł radosne i oryginalne prezenty dla wszystkich, również dla siebie samego.

JEDNOSTKI WŁASNE

8

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

2 (Toruń, Bydgoszcz)

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Pomoc w wyborze lokalizacji [lokalizacja musi być zaakceptowana przez Folkstar]
  • Możliwość przejęcia gotowej lokalizacji (gotowego sklepu lub lokalizacji w otwarciu)
  • Pełny projekt sklepu i prac, wskazanie rekomendowanych wykonawców 
  • Pakiet Szkoleń – w tym tydzień treningowy w naszym funkcjonującym sklepie
  • Podręcznik operacyjny i procedury operacyjne
  • Pomoc w rekrutacjach i doborze zespołu
  • Konfigurację sprzętu, dostęp do systemów oraz opiekę IT 
  • Zatowarowanie sklepu uwzględniające sezonowość oraz lokalne potrzeby, bieżące dostawy na podstawie analiz sprzedaży
  • Szkolenia pracowników
  • Stała opieka kierownika

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Opłata wstępna (pokrywa koszty: projektu sklepu, szkoleń, sprzętu i konfiguracji (komputer, kasa, kamery, nagłośnienie, liczniki): 25.000 zł

Remont lokalu + wyposażenie: około 2000 zł / m2 netto

Suma inwestycji: 100.000 – 250.000 netto w zależności od wielkości i stanu lokalu

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

LOKALIZACJA:

Miasta powyżej 100 tys. mieszkańców lub miejsca popularne wśród turystów

Główne deptaki, rynki, miejsca o dużym ruchu pieszych, miejsca o dużym ruchu turystycznym

LOKAL:

Powierzchnia: 60 – 110 m2

Parter, duże witryny, dobrze widoczny

Wejście bezpośrednio z ulicy

Ważne, by wejścia do lokalu i widoczności nie ograniczały ogródki restauracyjne.

PARTNER:

Zarejestrowanie działalności gospodarczej

Nie musisz mieć doświadczenia

Nasz idealny partner to osoba zaradna, energiczna, przedsiębiorcza, radosna, lubiąca ludzi

Oczekujemy osobistego zaangażowania w pracę i funkcjonowanie sklepu, oraz w lokalne działania marketingowe

Ten biznes wymaga „bakcyla”: miłości do folkloru, zainteresowania lokalną tradycją, kulturą, zabytkami, sieci lokalnych kontaktów (przewodnicy, hotele, instytucje, restauracje)

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Folkstar Sp. z o.o.

Pin iconStanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz Website icon https://folkstar.pl

Find out more

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Folkstar.
Phone
Email

Administratorem danych osobowych jest firma Folkstar Sp. z o.o. (Stanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Folkstar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie folkstar.pl.

Featured franchises

The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.

The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .

PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.