Homla

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Min. kwota inwestycji 200 000 zł

Homla to polska marka wyposażenia wnętrz, która od lat rozwija się dynamicznie na krajowym rynku. Jej oferta obejmuje stylowe i funkcjonalne produkty do salonu, sypialni, kuchni czy łazienki, dzięki którym każdy może stworzyć piękne, przytulne wnętrze w przystępnej cenie. Sieć posiada dziś prawie 100 salonów w całej Polsce - zarówno własnych, jak i franczyzowych oraz prężnie działający sklep internetowy.

Sprawdzony model i rozpoznawalna marka

Marka Homla konsekwentnie buduje swoją pozycję, łącząc nowoczesne wzornictwo z funkcjonalnością i komfortem użytkowania. Jej misją jest tworzenie przestrzeni, które inspirują i ułatwiają codzienne życie. Współpraca franczyzowa z Homla to szansa dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać się w branży home decor, korzystając ze wsparcia i doświadczenia silnego partnera.

„Homla to wyjątkowy design w najlepszej cenie i rozwiązania, które sprawiają, że życie konsumentek staje się prostsze i bardziej wygodne. Produkty tej marki pokochają wszystkie osoby, które pragną zachować odpowiedni balans pomiędzy funkcjonalnością, a pięknym wyglądem mebli czy dodatków w dobrej cenie.”   

JEDNOSTKI WŁASNE

85

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

13

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

Partnerzy Homla mogą liczyć na kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu. Sieć zapewnia m.in.:

  • pomoc w wyborze i negocjacji lokalizacji
  • przygotowanie projektu aranżacyjnego salonu i jego pełne wyposażenie,
  • dostęp do sprawdzonego know-how i narzędzi sprzedażowych,
  • atrakcyjny asortyment o doskonałym stosunku jakości do ceny,
  • jednolitą politykę cenową,
  • wydajną logistykę i stałe dostawy towaru,
  • szkolenia pracowników oraz stałą opiekę regionalnego menedżera sprzedaży,
  • bieżące wsparcie marketingowe i działania promocyjne marki.

Dzięki temu franczyzobiorcy Homla mogą skoncentrować się na rozwijaniu swojego salonu, mając pewność, że korzystają ze sprawdzonego modelu biznesowego.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

●      Koszt inwestycji w salon Homla zaczyna się od 1 000 zł za m².

●      Zwrot z inwestycji szacowany jest na około 2 lata.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • powierzchnia lokalu: 200–300 m²,
  • lokalizacja w mieście powyżej 25 tys. mieszkańców,
  • preferowane centra handlowe lub ulice handlowe.

Umowa franczyzowa zawierana jest na okres 5 lat. Od kandydatów oczekuje się doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej i zarządzaniu personelem, a także zaangażowania w rozwój własnego biznesu.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

N2H Sp. z o.o.

Pin iconal. Solidarności 36, 25-323 Kielce Website icon homla.com.pl

Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki Homla.
Phone
Email
If you see this, leave this form field blank

Administratorem danych osobowych jest firma N2H Sp. z o.o. (al. Solidarności 36, 25-323 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Homla oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie homla.com.pl.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.