Homla

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Min. kwota inwestycji 0

Homla to marka wyposażenia wnętrz, która rozwija się na polskim rynku już od paru lat. Główne biuro firmy znajduje się w Krakowie, a salony stacjonarne powstają w centrach handlowych w całej Polsce – między innymi we Wrocławiu, Bydgoszczy, Warszawie czy Krakowie. Obecnie na mapie Polski odnaleźć można 63 salonów własnych i 10 franczyzowych – jednak zaplanowane są kolejne otwarcia.

Głównym założeniem firmy jest przybliżanie nowoczesnego wzornictwa i pokazanie, że może ono równocześnie być funkcjonalne, wygodne oraz dostępne w przystępnej cenie. Wszystkie produkty Homla łączą minimalistyczne piękno z walorami użytecznymi – i za to właśnie pokochali ją także właściciele niewielkich mieszkań. W ofercie znajdują się produkty umożliwiające kompleksowe urządzenie krok po kroku domu, mieszkania, ogrodu czy balkonu. 

„Homla to wyjątkowy design w najlepszej cenie i rozwiązania, które sprawiają, że życie konsumentek staje się prostsze i bardziej wygodne. Produkty tej marki pokochają wszystkie osoby, które pragną zachować odpowiedni balans pomiędzy funkcjonalnością, a pięknym wyglądem mebli czy dodatków w dobrej cenie.”                    

Tę misję Homla pragnie zachować także podczas współpracy franczyzowej. Właśnie dlatego niezależni przedsiębiorcy, którzy chcieliby rozwijać się we współpracy z marką, muszą spełnić podstawowe wymagania sieci. Lista korzyści jest jednak zdecydowanie dłuższa. 

JEDNOSTKI WŁASNE

63

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

10

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

Naszym Partnerom oferujemy:

  • wsparcie Franczyzobiorców w poszukiwaniu i doborze lokalizacji negocjowaniu oraz ustaleniu najkorzystniejszych warunków najmu,
  • realizację i przygotowanie projektu aranżacyjnego,
  • korzystny pakiet narzędzi, oraz wypracowane know-how w zakresie handlu,
  • dobór asortymentu oraz najwyższej jakości ofertę produktową, atrakcyjną pod względem wzornictwa i ceny,
  • jednolitą politykę cenową,
  • zarządzanie asortymentem - wydajną logistykę, bieżące dostawy, stałe zaplecze towarowe, zarządzanie towarem zgodnie z rotacją,
  • pełne zatowarowania salonu Franczyzobiorcy,
  • stałą komunikację marketingową,
  • niezbędne szkolenia pracowników, zgodne ze standardami,
  • stałą opiekę i bieżącą pomoc ze strony regionalnego menagera sprzedaży.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Koszt inwestycji zaczyna się od 1 tys. zł /m2;
  • Szacowany okres zwrotu inwestycji - 2 lata.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • optymalna powierzchnia lokalu 150 do 300 m2.;
  • lokal powinien być zlokalizowany w mieście, które posiada powyżej 30 tys. mieszkańców;
  • pod uwagę brane są lokale usługowe w centrach handlowych lub na znanych ulicach handlowych;
  • udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności i zarządzaniu personelem;
  • gotowość do podpisania umowy na okres 5-ciu lat;
  • tytuł prawny do lokalu.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

N2H Sp. z o.o.

Pin iconal. Solidarności 36, 25-323 Kielce Website icon https://homla.com.pl

Find out more

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Homla.
Phone
Email

Administratorem danych osobowych jest firma N2H Sp. z o.o. (al. Solidarności 36, 25-323 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Homla oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie homla.com.pl.

Featured franchises

The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.

The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .

PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.