Am Am Kebab
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
AM AM KEBAB - Innowacyjny Koncept Franczyzowy O marce
AM AM Kebab to dynamicznie rozwijająca się sieć punktów gastronomicznych w Polsce, należąca do spółki Dolci Sapori. Marka wyróżnia się innowacyjnym podejściem do street foodu, łącząc wysoką jakość z świadomym odżywianiem i silną współpracą z czołowymi postaciami polskiego sportu i kultury piłkarzem Kamilem Grosickim i raperem KIZO.
Kluczowe informacje
- Kwota inwestycji od 10 tys. zł
- Potencjalne zyski ok. 17 tys. zł miesięcznie
- Model biznesowy odporny na sezonowość - zapewniona całoroczna ciągłość działania
- Kompleksowe wsparcie na każdym etapie rozwoju biznesu
- Przewagi konkurencyjne
- Innowacyjne podejście do produktu
- Pierwsza sieć kebabów w Polsce podająca dokładne informacje o wartościach odżywczych i kaloryczności
- Unikalne kompozycje składników i autorskie receptury
- Szeroka oferta produktowa: pity, buły, tortille, kurabox, dania wegańskie, zestawy obiadowe
Silne partnerstwa i ambasadorzy marki
- Współpraca z Kamilem Grosickim (Turbo Szama)
- Współpraca z raperem KIZO (PITA KIZO)
- Partnerstwo z Arkadiuszem Wrzoskiem
- Współpraca z Kanałem Sportowym i innymi znaczącymi partnerami
Wsparcie biznesowe
- Dedykowany opiekun na każdym etapie rozwoju
- Kompleksowe szkolenia: biznesowe, managerskie, marketingowe, sprzedażowe i gastronomiczne
- Profesjonalny dział komercjalizacji pomagający w wyborze dochodowych lokalizacji
- Stałe wsparcie marketingowe i promocyjne
Infrastruktura i wyposażenie
- Designerska, ergonomiczna przyczepa mobilna
- Profesjonalne wyposażenie gastronomiczne
- Nowoczesny system prowadzenia biznesu
Dlaczego warto wybrać AM AM KEBAB?
- Model biznesowy odporny na sezonowość
- Sprawdzona koncepcja z potwierdzoną rentownością
- Silna marka z rozpoznawalnymi ambasadorami
- Kompleksowe wsparcie franczyzodawcy
- Innowacyjne podejście do street foodu
- Stale rozwijające się portfolio produktowe
- Elastyczny model współpracy
Więcej informacji: http://amamkebab.pl
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyza Am Am Kebab oferuje:
- Dedykowanego opiekuna
- Wsparcie merytoryczne i operacyjne przez cały okres współpracy
- W pełni wyposażony mobilny punkt sprzedaży
- Gotową lokalizację (jeśli nie posiadasz własnej)
- Zatowarowanie i wysoką jakość produktów
- Pomoc w uzyskaniu finansowania
- Know-how i kompleksowe szkolenia
- Wsparcie marketingowe
- Wsparcie logistyczn
- Współpracę z popularnymi platformami do realizacji dostaw
Czym odróżniamy się od konkurencji?
Najmocniejszą stroną naszej franczyzy AM AM Kebab jest kompleksowa opieka nad Klientem – Opieka posprzedażowa i zaangażowanie franczyzodawcy po zawarciu umowy współpracy. Najlepszym dowodem na to są opinie aktualnych franczyzobiorców konceptu całorocznego.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Czego oczekujemy od franczyzobiorców Am Am Kebab?
- Zaangażowania i otwartości na szkolenia
- Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej
- Przedsiębiorczości i kompetencji biznesowych
- Zdolności managerskich
- Gotowości do działania zgodnie ze standardami naszej sieci franczyzowej
Nie wymagamy doświadczenia w branży gastronomicznej
Franczyza Am Am Kebab więcej na amamkebab.pl.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dolci Sapori Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Dolci Sapori Sp. z o.o. (ul. Nad Utratą 12 05-830 Szamoty). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Am Am Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie amamkebab.pl.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
