Duży Ben Market Alkoholowy
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Duży Ben jest częścią Grupy Eurocash.
System agencyjny kierowany jest do osób przedsiębiorczych, z doświadczeniem w branży handlowej. Jednocześnie doskonale sprawdzi się dla osób, które chcą rozpocząć karierę w handlu, postawić pierwsze kroki w prowadzeniu nowoczesnego biznesu oraz zdobyć doświadczenie w zarządzaniu placówką handlową przy ograniczonym ryzyku inwestycyjnym.
Inwestycja w otwarcie sklepu i związane z tym ryzyko jest po stronie Dużego Bena.
Agent ponosi niską opłatę wejściową oraz kaucję. Obejmuje gotowy, przygotowany do działalności sklep i prowadzi go, pracując na rzecz sieci za co otrzymuje wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne.
Agent na podstawie własnej działalności zatrudnia pracowników, co pozwala na budowanie zespołu według własnych preferencji oraz wymagań.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
420 jednostek agencyjnych/partnerskich.
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- przedstawienie zasad współpracy oraz założeń, celów i misji sieci
- działanie pod szyldem jednej z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych polskich sieci sklepów alkoholowych
- bezpłatne szkolenia wstępne oraz specjalistyczne w trakcie trwania współpracy dla Ciebie i Twojego zespołu
- dostęp do know how w obszarze zarządzania sklepem Duży Ben
- gotowy, w pełni wyposażony sklep bez konieczności zakupu asortymentu i wyposażenia,
- brak kosztów najmu lokalu,
- ogólnopolskie działania reklamowe i wizerunkowe,
- skuteczny, sprawdzony i bezpieczny model biznesowy
- dopracowana koncepcja wizualna sklepu
- Innowacyjne rozwiązania!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Sieć odpowiada za wyposażenie placówek, zakup drukarki fiskalnej, opłatę koncesji czy ich obsługę logistyczną.
Duży Ben pokrywa również opłaty za prąd, gaz, wodę, Internet, ubezpieczenie sklepu czy koszt najmu lokalu.
Kluczowe opłaty po stronie Agenta/Partnera:
Z osiągniętego przychodu Agent/Partner zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności. W szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS oraz ewentualnych strat towarowych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej,
- minimalne doświadczenie w handlu i prowadzeniu własnego biznesu
- przedsiębiorczość, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoko rozwinięte kompetencje w obszarze orientacji na klienta.
Dowiedz się więcej: Zostań agentem (duzyben.pl)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Duży Ben
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Duży Ben (ul. Wiśniowa 11; 62-052 Komorniki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Duży Ben Market Alkoholowy oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie duzyben.pl.
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

