Giant

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Koncept sklepów Giant Store to sprawdzony model biznesowy sieci sklepów premium na całym świecie, charakteryzujący się określonymi i jednolitymi standardami. W Polsce zaczęliśmy budować go 10 lat temu, zgodnie z globalną strategią firmy.
Polega on na tworzeniu sieci sklepów Giant Store na całym świecie z niezależnymi partnerami biznesowymi, skupiającą pasjonatów kolarstwa i promującą kolarstwo w lokalnej społeczności. Właścicielem sklepu pozostaje przedsiębiorca, który dołącza do naszej sieci dystrybucji w oparciu o stosowną umowę handlową. Sklepy należące do sieci mają nie tylko ujednolicony wygląd, ale też działają w oparciu o spójne narzędzia, promocję i standardy jakości giant, obejmujące m.in. obsługę klienta i przygotowanie produktów dla użytkowników.
JEDNOSTKI WŁASNE
1: Giant Fabryczna, ul. Fabryczna 2, 00-446 Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
15: Giant Bułgarska (Poznań), Giant Clepardia (Kraków), Giant Częstochowa, Giant Fabryczna (Warszawa), Giant Fordońska (Bydgoszcz), Giant Gliwice, Giant Gorzów, Giant Kartuska (Gdańsk), Giant Naramowicka (Poznań), Giant Nowy Sącz, Giant Ochojec (Katowice), Giant Olsztyn, Giant Oporów (Wrocław), Giant Psie Pole (Wrocław), Giant Smochowice (Poznań)

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Giant Polska zapewnia projekt aranżacji oraz elementy wystroju (m.in. meble ekspozycyjne, ladę sprzedażową, ladę serwisową, system identyfikacji wizualnej). Po stronie inwestora jest doprowadzenie lokalu do stanu gotowego do umeblowania (przygotowanie ścian, sufitu, oświetlenia, podłogi itp.). Inwestor zgodnie z postanowieniami stosownej umowy o współpracy w zakresie otwarcia sklepu Giant Store ma 12 miesięcy na przygotowanie sklepu.
Giant Polska oferuje opiekę doradcy biznesowego Giant Polska, wsparcie przy tworzeniu oferty produktowej i zatowarowaniu sklepu, szkolenia dla załogi, promocję, spójny system komunikacji marketingowej, rozwiązania dla sprzedaży internetowej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wielkość inwestycji jest uwarunkowana powierzchnią lokalu oraz zakresem prac niezbędnych do zaaranżowania i funkcjonowania salonu Giant Store (niezbędne prace budowlane, przepisy BHP itp.).
Standard lokalu:
- Nowoczesny, przeszklony o powierzchni min. 250 m2 (bez pomieszczeń gospodarczych i zaplecza);
- Powierzchnia sprzedażowa: min. 210 m2;
- Powierzchnia serwisu: min. 20 m2;
- Powierzchnia strefy sportowej: min. 16 m2;
- Wysokość lokalu: 3,5 – 4,5 metra;
- Kolorystyka elewacji i komunikacja zewnętrzna wg wytycznych Giant.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Szukamy osób, które będą zaangażowane w prowadzony biznes, zaś w samym sklepie – osób, dla których kolarstwo jest pasją. Giant Polska, jako firma oferująca produkty marek premium, przykłada ogromną wagę do jakości oraz sposobu, w jaki są one oferowane na rynku. Nasze produkty mają charakter techniczny, w związku z tym wymagają odpowiedniej prezentacji a także przedsprzedażowych i posprzedażowych usług, po to, aby zapewnić najlepsze doświadczenie klienta z markę. Oczekujemy od naszych partnerów całorocznego prowadzenia sklepu, skupionego na budowaniu kolarskiej społeczności, dla których sprzedaż nie jest celem samym w sobie, a wynikiem jakościowego podejścia. Duży nacisk kładziemy na rozwój i edukację osób tworzących sieć Giant Store, dlatego rozwijamy nasza platformę szkoleniową Giant Retail Academy, obejmująca zarówno szkolenia stacjonarne jak i szkolenia online.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Giant Polska Sp. z o.o.
Find out more
Administratorem danych osobowych jest firma Giant Polska Sp. z o.o. (ul. Osmańska 12, 02-823 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Giant oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie giant-bicycles.com.
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...
The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.
The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .
PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.