Giant
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Koncept sklepów Giant Store to sprawdzony model biznesowy sieci sklepów premium na całym świecie, charakteryzujący się określonymi i jednolitymi standardami. W Polsce zaczęliśmy budować go 10 lat temu, zgodnie z globalną strategią firmy.
Polega on na tworzeniu sieci sklepów Giant Store na całym świecie z niezależnymi partnerami biznesowymi, skupiającą pasjonatów kolarstwa i promującą kolarstwo w lokalnej społeczności. Właścicielem sklepu pozostaje przedsiębiorca, który dołącza do naszej sieci dystrybucji w oparciu o stosowną umowę handlową. Sklepy należące do sieci mają nie tylko ujednolicony wygląd, ale też działają w oparciu o spójne narzędzia, promocję i standardy jakości giant, obejmujące m.in. obsługę klienta i przygotowanie produktów dla użytkowników.
JEDNOSTKI WŁASNE
1: Giant Fabryczna, ul. Fabryczna 2, 00-446 Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
15: Giant Bułgarska (Poznań), Giant Clepardia (Kraków), Giant Częstochowa, Giant Fabryczna (Warszawa), Giant Fordońska (Bydgoszcz), Giant Gliwice, Giant Gorzów, Giant Kartuska (Gdańsk), Giant Naramowicka (Poznań), Giant Nowy Sącz, Giant Ochojec (Katowice), Giant Olsztyn, Giant Oporów (Wrocław), Giant Psie Pole (Wrocław), Giant Smochowice (Poznań)
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Giant Polska zapewnia projekt aranżacji oraz elementy wystroju (m.in. meble ekspozycyjne, ladę sprzedażową, ladę serwisową, system identyfikacji wizualnej). Po stronie inwestora jest doprowadzenie lokalu do stanu gotowego do umeblowania (przygotowanie ścian, sufitu, oświetlenia, podłogi itp.). Inwestor zgodnie z postanowieniami stosownej umowy o współpracy w zakresie otwarcia sklepu Giant Store ma 12 miesięcy na przygotowanie sklepu.
Giant Polska oferuje opiekę doradcy biznesowego Giant Polska, wsparcie przy tworzeniu oferty produktowej i zatowarowaniu sklepu, szkolenia dla załogi, promocję, spójny system komunikacji marketingowej, rozwiązania dla sprzedaży internetowej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wielkość inwestycji jest uwarunkowana powierzchnią lokalu oraz zakresem prac niezbędnych do zaaranżowania i funkcjonowania salonu Giant Store (niezbędne prace budowlane, przepisy BHP itp.).
Standard lokalu:
- Nowoczesny, przeszklony o powierzchni min. 250 m2 (bez pomieszczeń gospodarczych i zaplecza);
- Powierzchnia sprzedażowa: min. 210 m2;
- Powierzchnia serwisu: min. 20 m2;
- Powierzchnia strefy sportowej: min. 16 m2;
- Wysokość lokalu: 3,5 – 4,5 metra;
- Kolorystyka elewacji i komunikacja zewnętrzna wg wytycznych Giant.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Szukamy osób, które będą zaangażowane w prowadzony biznes, zaś w samym sklepie – osób, dla których kolarstwo jest pasją. Giant Polska, jako firma oferująca produkty marek premium, przykłada ogromną wagę do jakości oraz sposobu, w jaki są one oferowane na rynku. Nasze produkty mają charakter techniczny, w związku z tym wymagają odpowiedniej prezentacji a także przedsprzedażowych i posprzedażowych usług, po to, aby zapewnić najlepsze doświadczenie klienta z markę. Oczekujemy od naszych partnerów całorocznego prowadzenia sklepu, skupionego na budowaniu kolarskiej społeczności, dla których sprzedaż nie jest celem samym w sobie, a wynikiem jakościowego podejścia. Duży nacisk kładziemy na rozwój i edukację osób tworzących sieć Giant Store, dlatego rozwijamy nasza platformę szkoleniową Giant Retail Academy, obejmująca zarówno szkolenia stacjonarne jak i szkolenia online.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Giant Polska Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Giant Polska Sp. z o.o. (ul. Osmańska 12, 02-823 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Giant oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie giant-bicycles.com.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
