Krishome
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
KRISHOME jest partnerską siecią sprzedaży wiodącego polskiego producenta stolarki okiennej. Bazuje na wyróżniającej się spośród konkurencji ofercie łączącej jakość, spójność i komplementarność produktową z oczekiwanym przez klienta poziomem obsługi. Koncepcja zapewnia naszym partnerom szereg gotowych i skutecznych rozwiązań znacząco przybliżających do rynkowego sukcesu.
Zapewniamy stabilność biznesową również w niestabilnych czasach, o czym świadczą przykłady sukcesów naszych partnerów.
Prowadzimy systematyczne badania rynku pod kątem potrzeb klientów indywidualnych oraz biznesowych, jednocześnie uwzględniając trendy i branżową koniunkturę.
Inwestujemy w ogólnokrajowe oraz lokalne kampanie reklamowe we wszystkich mediach oraz współpracujemy z najlepszymi agencjami marketingowymi.
Oferujemy gotowe rozwiązania oraz pomagamy, szkolimy i doradzamy od samego początku poprzez cały przebieg współpracy.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
75 salonów
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Od KRISHOME otrzymujesz:
- gotową koncepcję prowadzenia biznesu
- bezpośrednią współpracę z jednym z największych producentów stolarki otworowej
- jeden system wycen CANTOR dla wszystkich produktów
- gwarancję dostawy w jednym terminie do punktu sprzedaży lub na adres inwestycji
- najwyższy standard obsługi
- indywidualnie dopasowane warunki handlowe
- komplet szkoleń produktowych, montażowych oraz z zakresu obsługi klienta
- szerokie wsparcie marketingowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Główny koszt jaki ponosi Partner Handlowy to wydatki związane z przygotowaniem lokalu. Oferujemy gotowy koncept sprzedażowy i wsparcie w zakresie wyposażenia - przemyślany wystrój, spójny z identyfikacją wizualną wszystkich salonów w sieci, a także ergonomiczną aranżację przestrzeni, w której klient podejmuje decyzje zakupowe
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Partner Handlowy musi posiadać własny lub wynajęty lokal o powierzchni minimalnej 60 m2
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Krishome Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Krishome Sp. z o.o. (Psary Małe, Ul. Budowlana 1, 62-300 Września). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Krishome oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie krishome.pl.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
