Doskoi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Japońska sieć restauracji łącząca tradycyjną kuchnię japońską ze swobodnym, nowoczesnym stylem. Restauracje stworzone i prowadzone przez Japończyka, Keigo Kondo, który umiejętnie połączył smaki i kulturę japońską z social mediami, o czym najlepiej świadczą milionowe odtworzenia treści w internecie. Casualowe miejsce pozwala poczuć się swobodnie i przenosi nas do Kraju Kwitnącej Wiśni, co bardzo mocno zyskuje na popularności wśród nowych Gości, jednocześnie przekładając się na wysokie oceny Doskoi oraz rosnące zyski.
JEDNOSTKI WŁASNE
4 (trzy w Krakowie i jedna w Katowicach). Lokale śródmiejskie oraz galeriowe.
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje pomoc w:
- Wyborze lokalizacji;
- Odbiorze lokalu przez Sanepid;
- Stworzeniu wysokodochodowej restauracji;
- Jednolitą aranżację lokalu wedle standardów i w nawiązaniu do aktualnych trendów;
- Gwarancję food costu;
- Dostęp do nowych receptur;
- Codzienne wsparcie w prowadzeniu lokalu;
- Udział w rekrutacji i szkoleniu pracowników;
- Dostęp do nowych treści marketingowych w social mediach;
- Propozycje działań marketingowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Inwestycja w lokal śródmiejski: od 250 do 350 tys. zł.
Inwestycja w lokal galeriowy: od 250 do 450 tys. zł.
Koszt inwestycji jest ściśle uzależniony od standardu wykończenia oraz stanu technicznego lokalu. Istnieje możliwość wsparcia inwestycji poprzez źródła finansowania, np. leasing, wtedy kwota inwestycji może być zredukowana do ok. 150 tys. zł.
Wstępna opłata franczyzowa: 25 tys. zł.
Miesięczna opłata franczyzowa: 6% od obrotu.
Miesięczna opłata marketingowa: 1 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zachęcamy do współpracy osoby energiczne, sumienne, które chcą zacząć lub też kontynuować swoją przygodę w gastronomii. Po swojej stronie oferujemy pomysł i doświadczenie, które zapewnia atrakcyjne dochody restauracji. Minimalny koszt wejścia do sieci to kwota ok. 150 tys. zł netto (z uwzględnieniem leasingu).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Japoninja Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Japoninja Sp. z o.o. (ul. Karmelicka 54/2, 31-128 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Doskoi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie facebook.com.
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
