Szaszłykowo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Min. kwota inwestycji 0

Kim jesteśmy?

Jesteśmy młodą firmą, która dwa lata temu zrodziła się w głowach twórców konceptu Szaszłykowa. Zespół budują: Tomasz Grabski i Jakub Kasprzak, pomysłodawcy i właściciele firmy.

Jako kucharze, szefowie kuchni od ponad 20 lat współtworzący polską scenę gastronomiczną, tworzyli koncepty gastronomiczne, które do dziś świetnie funkcjonują. Zajmowali się planowaniem dużych imprez, układaniem menu, tworzeniem całych restauracji – od projektów, po zatrudnianie ludzi. Postanowili zrobić coś swojego. Opartego na latach doświadczeń w prowadzeniu biznesu gastronomicznego, stworzyli model biznesu inny niż wszystkie. Szaszłykowo to powrót do tradycji szaszłyka w nowej odsłonie. Koncept wyróżnia się unikalnością. Niełatwo dziś znaleźć lokal z szaszłykami, które będą smaczne i powtarzalne. Mamy ambicję stworzyć z wami sieć naszego dziedzictwa kulinarnego wyróżniającego się na tle konkurencji. A takowej tutaj brak, wśród lokali zalewających rynek są pizzerie, kebaby i burgerownie a szaszłyków brak. To nie jedyny wyróżnik naszej marki. Jakość oraz prostota obsługi punktu jest niezaprzeczalnie wyższa niż u konkurencji.

Naszym celem są lokale najlepiej z parkingiem przy ruchliwych trasach. Naszymi klientami są głównie mężczyźni powyżej trzydziestego piątego roku, budujemy sieć, która przywróci wspomnienia dawnych pikników, jarmarków i giełd samochodowych.

JEDNOSTKI WŁASNE

2

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

0

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Stworzenie konceptu od podstaw (projekt gastronomiczny, projekt wystroju);
  • Dokładna analiza kosztów oraz oszacowanie rentowności i możliwych zysków w danym punkcie;
  • Pomoc w wybraniu lokalizacji oraz ocena samego lokalu pod inwestycję;
  • Przekazanie oraz szkolenie z zakresu standardów obsługi w restauracji a także standardów zarządzania biznesem;
  • Szkolenie personelu z zakresu pracy na kuchni, obsługi grilla, produkcji potrzebnego asortymentu;
  • Pragnąc utrzymać standardy marketingowe, franczyzodawca zapewnia przygotowanie kampanii reklamowej oraz pomoc w zarządzaniu lub zarządzanie mediami społecznościowymi;
  • Cały czas podczas trwania umowy zapewniamy stały nadzór, wsparcie oraz szkolenia prowadzone w lokalach sieci;
  • Wyłączność terytorialna.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Lokal od 70 do 100 mkw. to koszt minimum 250 tys. zł netto;
  • Inwestycja może być realizowana zarówno ze środków własnych, jak i poparta leasingiem lub kredytem;
  • Szacowany zwrot z inwestycji (przy dobrym punkcie) to 10 miesięcy.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Wkład własny minimum 150 tys. zł;
  • Lokalizacja najlepiej z parkingiem przy ruchliwej drodze;
  • Nie akceptujemy lokali w centrach handlowych oraz galeriach;
  • Możliwość postawienia kontenera sezonowo nad morzem lub w górach.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Tasty Concept S.C.

Pin icon63-200 Jarocin ul. Długa 40 Website icon http://szaszlykowo.pl

Find out more

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Szaszłykowo.
Phone
Email

Administratorem danych osobowych jest firma Tasty Concept S.C. (63-200 Jarocin ul. Długa 40). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Szaszłykowo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie szaszlykowo.pl.

Featured franchises

The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.

The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .

PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.