Santander Consumer Bank
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Santander Consumer Bank jest częścią hiszpańskiej Grupy Santander, która działa na całym świecie, ale na polskim rynku obecna jest od 2001 roku. Santander Consumer Bank rozpoczął swoją działalność w 2006 roku. Nasi główni akcjonariusze to Santander Consumer Finance oraz Santander – obie spółki należą do Grupy Santander.
Santander Consumer Bank to bank, który proponuje swoim klientom w oddziałach własnych i partnerskich szeroki zakres produktów, który obejmuje kredyty gotówkowe, karty kredytowe, lokaty i rachunek oszczędnościowy.
Program partnerski funkcjonuje od 2005 roku i jest tworzony przez partnerów, z których większość współpracuje z SCB od samego początku.
Część z nich tworzy Radę Partnerów, która została powołana w celu wspólnego wypracowywania kierunku rozwoju i przyszłości programu partnerskiego. Partnerzy dzielą się opiniami, pomysłami i sugestiami związanymi z działaniami sprzedażowymi.
Nasz program partnerski cechuje partnerskie podejście do współpracy:
- prowadzenie oddziału partnerskiego Banku w oparciu o umowę o współpracy;
- wsparcie organizacyjne przy rozpoczęciu i w trakcie współpracy;
- atrakcyjne zasady wynagradzania, pokrycie 50 proc. kosztów funkcjonowania oddziału;
- brak opłaty wstępnej i franczyzowej;
- szeroka oferta produktowa dla klientów;
- możliwość kreowania standardów we współpracy z Radą Partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
38
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 240
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zarówno w procesie uruchomienia oddziału jak i w trakcie współpracy partnerzy mogą liczyć na realne wsparcie ze strony banku obejmujące między innymi:
- wsparcie trenerskie w zakresie szkoleń indywidualnych;
- wsparcie działań CRM w tym dostęp do baz klientów banku;
- marketing centralny oraz wsparcie lokalnych działań marketingowych partnera;
- stały dostęp do danych analitycznych obejmujących najważniejsze dane sprzedażowe, na poziomie oddziału i regionu;
- tworzenie zaawansowanych modeli cenowych, służących segmentacji klientów, zwiększających efektywność działań sprzedażowych partnera;
- dostęp do systemów IT/aplikacji i narzędzi służących do sprzedaży produktów, obsługi klientów oraz wspierających sprzedaż,
- udział w grywalizacji dla pracowników partnera – daje graczom możliwość uczestniczenia w wielu dedykowanych programowi eventach, a tym samym możliwość zdobywania różnorodnych dodatkowych nagród.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji w dostosowanie lokalu jest uzależniony od jego stanu technicznego i potrzebnych nakładów.
Na koszt ten składają się:
- instalacja alarmowa;
- sprzęt IT;
- wyposażenie kasowe;
- meble;
- oznakowanie zewnętrzne;
- remont.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od partnera oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego (preferowane wyższe);
- znajomości lokalnego rynku;
- prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub gotowości do jej uruchomienia w jednej z następujących form prawnych: jednoosobowa działalność gospodarcza, spółka jawna, spółka komandytowa lub spółka z o.o.;
- posiadania kapitału na inwestycję i początkową fazę prowadzenia działalności;
- niekaralności.
Mile widziane:
- doświadczenie w zarządzaniu własnym biznesem i ludźmi;
- doświadczenie w prowadzeniu oddziału bankowego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Santander Consumer Bank SA
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Santander Consumer Bank SA (ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Santander Consumer Bank oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie santanderconsumer.pl.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

