SushiRoll Bistro
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
9 lat temu założyłem pierwszy lokal sushi w Warszawie. Od początku przykładałem ogromną uwagę do jakości składników. Jakość oraz świeżość składników była dla mnie na pierwszym miejscu. Nasza marka łączy elegancką kuchnię japońską z nieobowiązującym luzem, w stylowych lokalach, jak i w dostawie.
Nasza marka jest znana na rynku warszawskim. Posiadamy ogromną bazę gości, cieszy nas duży ruch na miejscu jak i w dostawie. Nasze sushi jest tworzone przez wykwalifikowanych masterów z certyfikatami prawdziwej kuchni japońskiej. W naszym menu znajdziesz nie tylko sushi, ale japońskie przystawki oraz dania kuchni dalekiego wschodu. W Warszawie posiadamy dwa lokale cieszące się dużą liczbą stałych gości od wielu lat. Z dużym powodzeniem otworzyliśmy trzy lokale w Łodzi, które od pierwszych dni są rentowne. Dajemy gwarancję szybkiego zwrotu inwestycji.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w doborze lokalu, oraz koordynacji inwestycji na każdym etapie budowy lokalu;
- Pełne szkolenie z zarządzania placówką gastronomiczną;
- Wsparcie przy projektowaniu lokalu w zakresie technologii i wystroju;
- Pełne wsparcie marketingowe;
- Ubrania dla całej obsługi lokalu;
- Oryginalne japońskie produkty;
- Pełen pakiet szkoleń, w tym kilkanaście dni próbnej pracy w już istniejącym lokalu, szkolenie pracowników w lokalu franczyzowym.
- Pomoc na otwarciu, lub stworzeniu własnej marki z kuchnią japońską – sushi:
- Fachowa pomoc doświadczonej załogi w pierwszych miesiącach startu lokalu;
- Bieżące wsparcie, siedem dni w tygodniu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacowana kwota inwestycji jest zależna od wybranego modelu biznesowego;
- Kwota minimalna pozwalająca na otwarcie lokalu stacjonarnego to 200 tys. zł netto (kwota może ulec zmniejszeniu, tylko w modelu lokalu na wynos);
- Wstępna opłata franczyzowa wynosi 20 tys. zł netto (wliczona w kwotę na otwarcie lokalu);
- Bieżąca opłata franczyzowa jest stała i wynosi 2,5 tys. zł. Nie pobieramy dodatkowych opłat od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Na rozpoczęcie współpracy wymagany jest kapitał potrzebny do otwarcia lokalu. Niezbędne jest posiadanie lokalu, w którym można prowadzić gastronomię. Lokal przy modelu stacjonarnym musi mieć minimum 50 mkw., w modelu na wynos co najmniej 30 mkw. Pomożemy znaleźć odpowiedni lokal, a także zaadaptować na potrzeby gastronomiczne. Wykonujemy projekt technologiczny.
Od naszych franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, dobrej organizacji pracy. Mile widziane jest też doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sushiroll Bistro
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Sushiroll Bistro (ul. Radiowa 14, 01-495 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego SushiRoll Bistro oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushi-roll.pl.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

