Akademia Pamięci
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Franczyza Akademii Pamięci obejmuje trzy programy skierowane do trzech grup wiekowych:
- seniorów (60+)
- dorosłych (18-59 lat)
- młodzieży (13-17 lat)
Wszystkie programy dotyczą ćwiczenia pamięci i koncentracji zgodnie z siedmioma technikami pamięciowymi. Programy te uczą jak w praktyczny sposób rozszerzać swoją wiedzę oraz jak rozwijać i utrzymywać wysokie zdolności poznawcze.
Programy te zawierają wiedzę z dziedziny pracy mózgu oraz jego wspierania i najefektywniejszego wykorzystywania.
Można wykupić licencję na jeden, dwa lub trzy programy:
- Program dla seniorów (7 semestrów po 16 spotkań każdy) + wykłady dla Uniwersytetów Trzeciego Wieku
- Program dla dorosłych (3 semestry po 16 spotkań każdy) + kursy weekendowe
- Program dla młodzieży (2 semestry po 16 spotkań każdy)
Każdy trener, który będzie prowadził zajęcia według programu Akademii Pamięci, musi być wyszkolony przez Akademię Pamięci. Kurs trenerski obejmuje 64-godziny, podczas których trener nabędzie umiejętności używania technik pamięciowych oraz przejdzie kurs metodyczny pracy z kursantami, a także uzyska wiedzę z zakresu używania przygotowanych przez Akademię Pamięci materiałów. Po przejściu kursu trener uzyskuje licencję trenera.
Właściciel lub wskazana przez niego osoba musi przejść czterogodzinne szkolenie w zakresie oferowania programów i uzyskać licencję placówki. Podczas kursu właściciel placówki uzyska wiedzę w zakresie zawartości programów oraz wsparcie w zakresie oferowania programów (wzory dokumentów).
Placówki kupują u franczyzodawcy materiały do kursów. Do każdego semestru przygotowaliśmy ok. 180-stronicowy, aktualizowany corocznie skrypt dla kursanta. W każdym ze skryptów znajduje się ok. 100 praktycznych ćwiczeń.
Placówki otrzymują w ramach licencji materiały dodatkowe:
- prezentacje w Power Point spójne ze skryptami kursanta;
- gry w Power Point pozwalające na szybsze uzyskanie efektów przez kursantów;
- aplikacje na smartfony, napisane zarówno na iPhone jak i na Androidy, pozwalające na wsparcie nauki.
JEDNOSTKI WŁASNE
1 – Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6 (Warszawa, Gdynia, Kielce, Grodzisk Mazowiecki, Wyszków/Wołomin, Wieliczka)
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy wsparcie w zakresie oferowania kursów oraz konsultacje dotyczące wykorzystania materiałów przygotowanych przez Akademię Pamięci, również po zakończeniu szkolenia.
Przekazujemy opisy programów do umieszczenia na własnej stronie internetowej franczyzobiorcy.
Udostępniamy logo Akademii Pamięci.
Oferujemy również corocznie bezpłatne kursy doszkalające dla trenerów w wymiarze 2 x 2 godz.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji wynosi 10 tys. zł (szkolenie właścicielskie 2 tys. zł + szkolenie jednego trenera 8 tys. zł)
Opłata licencyjna płatna jest przez cały rok i wynosi:
- 500 zł miesięcznie za jeden program skierowany dla jednej grupy wiekowej (seniorzy, dorośli lub młodzież);
- 600 zł miesięcznie za dwa wybrane programy;
- 700 zł miesięcznie za trzy programy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Sale, w których przeprowadzane będą kursy Akademii Pamięci, muszą być wyposażone w:
- rzutnik i ekran lub telewizor;
- komputer z Power Point dla trenera;
- tablica (najlepiej suchościeralna);
- stoły i krzesła dla kursantów.
Do przeprowadzania kursów on-line potrzebne jest wykupienie licencji Zoom.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Akademia Pamięci Iwona Kacprzak
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Akademia Pamięci Iwona Kacprzak (ul. Drzymały 6/6, 02-495 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Akademia Pamięci oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie akademiapamieci.pl.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

