Świat Podologii
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Świat Podologii oferuje franczyzę w sektorze usług podologicznych, opartą na sprawdzonym, kompleksowym systemie wsparcia. Franczyzobiorca działa pod prestiżową, ugruntowaną marką, która zapewnia pełne wsparcie na każdym etapie – od wyboru i finansowania lokalu, przez szkolenia franczyzobiorcy i personelu, po bieżące doradztwo i marketing. System franczyzowy bazuje na nowoczesnych rozwiązaniach oraz wysokiej jakości usługach podologicznych, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie rynku.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Kompleksowa pomoc w finansowaniu i wyborze lokalu;
- Szkolenia dla franczyzobiorcy i jego pracowników;
- Stałe wsparcie operacyjne i marketingowe;
- Dostęp do sprawdzonego systemu franczyzowego;
- Partnerstwo i ciągła współpraca na rzecz rozwoju salonu.
Franczyzobiorca zyskuje przynależność do prestiżowej marki o ugruntowanej pozycji na rynku, co buduje zaufanie klientów i daje przewagę konkurencyjną. Oferujemy sprawdzone know-how biznesowe oraz kompletny system szkoleń wdrażających, które pozwalają szybko i skutecznie rozpocząć działalność. Nasz zespół jest do dyspozycji na każdym etapie funkcjonowania salonu, zapewniając bieżące wsparcie operacyjne, merytoryczne i marketingowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Inwestycja: około 250 tys. zł (wyposażenie, licencja, adaptacja lokalu);
- Opłata wstępna: 80 tys. zł netto;
- Opłata bieżąca: 7% netto od przychodu;
- Fundusz marketingowy: 2 tys. zł netto miesięcznie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zaangażowanie w rozwój salonu;
- Udział w cyklicznych szkoleniach i rozmowach wspierających rozwój;
- Dbałość o wysoką jakość usług i opinii klientów.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Świat Podologii Biznes Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Świat Podologii Biznes Sp. z o.o. (Trzy Lipy 4 / 4, 80-172 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Świat Podologii oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie swiatpodologii.pl.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

