Moodo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Moodo to marka posiadająca ponad 170 sklepów w Polsce i ponad 100 partnerów handlowych w kraju i za granicą tj. Czechy, Słowacja, Bułgaria, Grecja, Łotwa, Ukraina.
Franczyzobiorców poszukujemy we wszystkich miastach, najlepiej w przedziale od 10 do 80 tys. mieszkańców. Jesteśmy otwarci na różne formaty handlowe, tj. parki handlowe, galerie handlowe, osiedlowe galerie handlowe, a także sklepy przy głównych ulicach handlowych, deptakach itp..
Masz własny butik, możesz zostać częścią dużej sieci salonów z modą damską.
Chcesz być sprzedawcą/stylistą mody i właścicielem sklepów, współpracuj z Moodo.
Kobiecy, lekki i naturalny - o taki wizerunek sklepów dbamy w Moodo. Dzięki połączeniu subtelnych, lifestyle’owych drewnianych mebli i bieli panującej w całym sklepie, wyraźnie wyeksponowano produkt wraz z jego paletą kolorystyczną. Eko koncept Moodo w odcieniu sklejki i juty, z motywem liści jest głownie sceną i tłem dla produktu.
Plany Moodo na przyszłość to dynamiczny rozwój sieci poprzez otwieranie nowych lokalizacji w całej Polsce. Stały wzrost efektywności sklepów zapewnią atrakcyjne kolekcje, profesjonalne zarządzanie towarem, opieka i szkolenia sprzedawców nadzorowane przez Kierowników Regionalnych. Marka planuje wzmacniać wizerunek poprzez aktywną obecność w mediach - zarówno komercyjnych jak i społecznościowych, zwiększać dotarcie do Klientek poprzez omnichannel, eventy wizerunkowe, profesjonalne materiały POS i witryny sklepów planując strategiczne i spójne zarządzanie marketingowe dla całej sieci.
Dla nowych franczyzobiorców przygotowaliśmy:
- atrakcyjne prowizje
- przez pierwsze 3 miesiące dodatkowe 5% prowizji
- brak kaucji
- nieodpłatny projekt aranżacji sklepu
Marka Moodo poszukuje obecnie Franczyzobiorców w następujących miastach:
Pomorskie
- Starogard Gd.
- Kartuzy
- Malbork
- Tczew
Zachodnio-pomorskie
- Koszalin
- Gryfice
- Nowogard
- Świnoujście
- Świdwin
Wielkopolskie
- Poznań
- Gniezno
- Szamotuły
- Kościan
- Oborniki
- Koło
- Grodzisk Wlkp.
- Środa Wlkp.
- Słupca
Kujawsko-pomorskie
- Bydgoszcz
- Inowrocław
- Aleksandrów Kujawski
- Ciechocinek
- Grudziądz
Warmińsko-mazurskie
- Olsztyn
- Olecko
- Ełk
- Działdowo
Mazowieckie
- Płock
- Płońsk
- Siedlce
- Ostrołęka
- Żyrardów
- Grójec
- Gostynin
Podlaskie
- Białystok
- Suwałki
- Łomża
- Siemiatycze
Świętokrzyskie
- Kielce
- Ostrowiec Św.
Dolnośląskie
- Jelenia Góra
- Kłodzko
- Wałbrzych
- Świdnica
- Legnica
- Zgorzelec
- Wrocław
- Żary
Opolskie
- Opole
- Prudnik
Wielkopolskie
- Leszno
- Kalisz
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
160

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów,
- korzystanie z doświadczeń marki i pomocy przy wyborze oraz adaptacji lokalu,
- pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy,
- pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży,
- przesyłki towaru na koszt firmy,
- materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż, szkolenia, wsparcie pod kątem prowadzenia działań aktywizujących sprzedaż w regionie,
- wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu,
- wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu,
- wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
-
powierzchnia sklepu od 50m2 do 100m2
-
kwota inwestycji: 500-800 zł/m2
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe),
- posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu,
- powierzchnia sklepu 60-80 mkw., duża witryna zewnętrzna (optymalna, rekomendowana wielkość lokalu Moodo to powierzchnia w przedziale 70-80 mkw.),
- adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo,
- inwestycja/wyposażenie sklepu około 800 zł / mkw,
- opłata licencyjna wynosi 1,2 tys. zł /rok,
- pełne zaangażowanie we współdziałaniu w sieci i wypełnianie standardów Moodo.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Moodo sp. z o.o.
Find out more
Administratorem danych osobowych jest firma Moodo sp. z o.o. (ul. Kartuska 418B, 80-125 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Moodo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie moodo.pl.
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...
The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.
The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .
PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.