Czas na Herbatę

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Sklepy z herbatą i akcesoriami
Min. kwota inwestycji 50 000 zł

Czas na Herbatę to marka wywodząca się z pasji do podróży i odkrywania nowych smaków. W naszej ofercie znajdują się oryginalne kompozycje herbaciane, gatunkowe kawy, pomysłowe dodatki do napojów oraz słodycze. Obecnie posiadamy ponad 30 salonów w systemie franczyzowym. Tak szeroka dystrybucja pozwala nam na dotarcie do klienta w każdym województwie. Nasz system franczyzowy opiera się na szerokim wsparciu logistycznym i marketingowym oferowanym franczyzobiorcom. Decydując się na podpisanie umowy z kolejnym partnerem bierzemy natomiast pod uwagę deklarację dotyczącą utrzymania standardów sprzedaży w naszej sieci. Jednym z głównych wymagań jest także lokal o powierzchni między 20 m² a 50 m².  

JEDNOSTKI WŁASNE

69

Przykładowe lokalizacje:

  • Galeria Północna, ul. Światowida 17, 03-144 Warszawa;
  • Pasaż Grunwaldzki 22, 50-363 Wrocław
  • Posnania, ul. Pleszewska 1, 61-136 Poznań

Pełna lista salonów dostępna pod tym adresem: https://czasnaherbate.net/blog/salony/

 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

Sklepy franczyzowe: 31

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Prawo do korzystania ze znaku towarowego Czas na Herbatę
  • Pomoc w weryfikacji lokalu
  • Projekt salonu dostosowany do lokalizacji i wymiarów pomieszczenia
  • Pełna kontrola nad przygotowaniem salonu
  • Sprawdzony system franczyzowy
  • Szkolenia specjalistyczne – z oferty produktowej oraz obsługi klienta
  • Kompleksowa obsługa zamówień przez Dział Wsparcia Sprzedaży
  • Stała opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży
  • Stałe wsparcie Działu Marketingu
  • Możliwość rozwoju – poprzez otwieranie kolejnych sklepów objętych systemem franczyzowym

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Od 50 do 150 tys. zł netto
  • Koszt jest uzależniony od warunków technicznych i wielkości lokalu. W cenę wliczony jest projekt salonu, jego umeblowanie oraz szkolenie personelu.
  • Nie pobieramy opłaty licencyjnej i marketingowej. 

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Przy wyborze franczyzobiorcy przede wszystkim ważny jest dla nas czynnik ludzi – to, kogo mamy po drugiej stronie i jakie wartości reprezentuje. Chcemy być pewni, że nasza marka będzie pod dobrą opieką, dlatego liczą się dla nas pasja, zaangażowanie, osobowość – wtedy rozpoczynamy współpracę 

Dodatkowe czynniki, które bierzemy pod uwagę:

  • Powierzchnia lokalu pod inwestycje od 20 m² do 50 m². Oferujemy również wsparcie w znalezieniu właściwej lokalizacji 
  •  Utrzymanie standardów sprzedaży sieci
  •  Stałe zakupy towarów na zasadzie wyłączności

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Progressive Agata Szurlej

Pin iconul. Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław Website icon czasnaherbate.net

Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki Czas na Herbatę.
Phone
Email
If you see this, leave this form field blank

Administratorem danych osobowych jest firma Progressive Agata Szurlej (ul. Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Czas na Herbatę oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie czasnaherbate.net.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.