Reporter Young
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Marka Reporter Young powstała z myślą o młodych ludziach w bardzo szczególnym okresie ich życia - między dzieciństwem a dorosłością. Reporter Young od ponad 10 lat tworzy na polskim rynku odzież streetwearową, pełną nonszalancji, luzu, pozytywnych emocji. Projekty inspirowane są życiem nastolatków, w których nie brakuje przygód, niezapomnianych przeżyć i emocji. Kolekcje Reporter Young tworzą trzy linie - rebel, freak oraz fashion. Dzięki różnorodności produktów każdy młody człowiek znajdzie coś dla siebie. Marka oferuje rozmiary od 134 do 176.
W związku z dynamicznie rozwijającą się siecią sprzedaży detalicznej i rosnącym zapotrzebowaniem na niebanalne ubrania dla nastolatków, poszukujemy partnerów biznesowych, zainteresowanych prowadzeniem działalności w oparciu o nasz system franczyzowy.
JEDNOSTKI WŁASNE
32
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
92
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Gwarantujemy wsparcie w zakresie:
- wyboru lokalizacji, negocjacji warunków najmu, realizacji inwestycji (od projektu architektonicznego do prac budowlanych),
- funkcjonowania w ramach spójnego systemu informatycznego kasowo-komputerowego (szkolenia),
- opieki merytorycznej poprzez pracowników regionalnych oraz centrali,
- cyklicznego szkolenia pracowników salonu z zagadnień związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sklepu oraz pomoc w rekrutacji personelu,
- stałego zaplecza marketingowego w zakresie działań spójnych dla całej sieci, jak i dla działań promocyjnych, inicjowanych lokalnie,
- zabezpieczenia oferty towarowej sklepu w oparciu o analizy stanu magazynowego;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wyposażenie sklepu wraz z kosztami wstępnymi to ok. 70 tys. zł + adaptacja lokalu (koszt uzależniony od stanu lokalu).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Miejscowości powyżej 30 tys. mieszkańców, lokal o powierzchni min. 60 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
TWA Retail Sp. z o.o. Sp. k.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma TWA Retail Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Wadowicka 5, 30-347 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Reporter Young oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie reporteryoung.pl.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

