Husse
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Husse to szwedzki producent najwyższej jakości suchej i mokrej karmy oraz kosmetyków i drobnych smakołyków dla psów i kotów.
Firma została założona w Sztokholmie w 1987 roku. W 1993 roku rozpoczęła rozwój systemu franczyzowego na terenie Skandynawii, a 3 lata później rozszerzyła działalność na inne rynki europejskie. Obecnie Husse posiada sieć ponad 700 franczyzobiorców, dostarczając najwyższej jakości karmy dla psów i kotów do 400 tys. klientów na całym świecie. W 2008 roku firma rozpoczęła budowę sieci franczyzowej w Polsce.
Podstawowym założeniem marki Husse jest to, że produkty tej firmy nie są dostępne w tradycyjnej sieci sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient może je nabyć wyłącznie bezpośrednio od lokalnego dystrybutora - franczyzobiorcy, który posiada wyłączne prawo do sprzedawania produktów firmy na określonym terenie i jest odpowiedzialny za zorganizowanie dystrybucji.
Dzięki dostawom wprost z fabryki i omijaniu hurtowni oraz sklepów detalicznych, Husse łączy konkurencyjną cenę dla klienta końcowego z bardzo atrakcyjną marżą dla franczyzobiorcy.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji uzależniony jest od wielkości terytorium i wynosi dla franczyzobiorcy: 30-50 tys. zł, a dla dystrybutora: do 5 tys. zł. Obejmuje on m.in. opłatę licencyjną oraz zatowarowanie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Warunkiem przystąpienia do sieci sprzedaży Husse jest podpisanie umowy franczyzowej połączone z wniesieniem wstępnej opłaty licencyjnej, w ramach której franczyzobiorca otrzymuje:
- prawo do korzystania z nazwy marki i znaku towarowego Husse,
- wyłączność do sprzedaży produktów i świadczenia usług pod marką Husse na określonym terenie,
- prawo do zaopatrywania się w magazynie firmy i zakupu produktów wytwarzanych wyłącznie na potrzeby sieci franczyzowej Husse,
- pakiet startowy obejmujący wszystkie materiały marketingowe potrzebne do rozpoczęcia działalności oraz pakiet wzorcowy produktów Husse,
- szkolenie i trening w zakresie oferty produktów marki Husse, prawidłowego żywienia zwierząt, zasad prowadzenia franczyzy, technik sprzedaży oraz obsługi systemu informatycznego wspomagającego sprzedaż,
- prawo do korzystania z podręcznika operacyjnego Husse zawierającego szczegółowy opis standardów obowiązujących w sieci oraz informacje niezbędne do samodzielnego prowadzenia działalności,
- dostęp do centralnego systemu informatycznego Husse wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem,
- prawo do bieżącej opieki i aktywnego wsparcia ze strony franczyzodawcy.
Franczyzobiorca zobowiązany jest do zorganizowania małej powierzchni magazynowej (ok. 15 mkw., np. przydomowy garaż), samochodu, komputera z dostępem do Internetu oraz telefonu/faxu przeznaczonego do działalności gospodarczej.
Wymagania:
- silna motywacja do prowadzenia własnego biznesu,
- środki finansowe na otwarcie i prowadzenie działalności,
- nie wymagamy znajomości branży artykułów zoologicznych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Husse Polska
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Husse Polska (ul. Kostrogaj 9 D, 09-400 Płock). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Husse oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie husse.pl.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

