DDD Dobre Dla Domu
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Jesteśmy silną i stabilną marką na rynku franczyzowym. Działamy już od 20 lat. Salony DDD Dobre Dla Domu to pełna oferta wiodących producentów polskiego i światowego rynku wyposażenia wnętrz, w branży podłóg i drzwi. W każdym salonie prezentujemy produkty zgodnie z aktualnymi trendami oraz zapewniamy Klientom, bogatą ekspozycję wraz z aktualnymi wzornikami i katalogami:
- paneli podłogowych;
- podłóg drewnianych;
- podłóg winylowych;
- drzwi wewnętrznych i zewnętrznych.
Naszym Partnerom zapewniamy:
- korzystne warunki handlowe;
- szeroką ofertę asortymentową;
- indywidualne szkolenia;
- wyłączność w danej lokalizacji;
- wsparcie i doradztwo;
- narzędzia analityczne oraz wspomagające zarządzanie;
- profesjonalny system sprzedaży.
Przeczytaj artykuł o DDD Dobre Dla Domu
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
19
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorcą może zostać każdy, kto posiada doświadczenie w handlu oraz dostateczne środki finansowe i wyrazi wolę zainwestowania ich w otwarcie sklepu DDD Dobre Dla Domu. Skupiamy się na umacnianiu istniejących sklepów oraz poszerzaniu sieci franczyzowej.
Naszych franczyzobiorców wspieramy w rozwoju, poprzez doradztwo, zapewnienie działań i narzędzi marketingowych, szkolenia oraz dostarczenie niezbędnego know-how. Na start przygotowujemy wspólnie kampanię otwarcia, tak aby jak najlepiej wejść na dany rynek. Dbamy także o przemyślany układ i estetykę sklepów oraz ich funkcjonalność. Dostarczamy asortyment produktowy od najlepszych polskich i światowych producentów, między innymi: Krono Original, Arbiton, Quick-Step, Pergo, Pol-Skone, DRE, Barlinek, Baltic Wood i wielu innych.
Ze względu na duże zróżnicowanie powierzchniowe sklepów DDD Dobre Dla Domu, o niezbędnych inwestycjach, Franczyzobiorcy informowani są na indywidualnym spotkaniu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Na otwarcie salonu DDD przyszły franczyzobiorca musi przeznaczyć 65-100 tys. zł. Kwota inwestycji będzie uzależniona od wielkości lokalu (koszty ekspozycji i zatowarowania).
Jednorazowa wstępna opłata franczyzowa za przystąpienie do sieci DDD wynosi 6 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Duże zaangażowanie i odpowiedzialność za prowadzony biznes.
- Prowadzenie własnej działalności gospodarczej opartej o formę biznesu rodzinnego.
- Zorganizowanie i zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
- Zaangażowanie finansowe.
- Innowacyjność oraz chęć podnoszenia kwalifikacji pracowników.
- Rozumienie zasad funkcjonowania systemów franczyzowych.
- Zorganizowanie w punkcie sprzedaży między innymi: drukarki fiskalnej, drukarki do komputera, terminala do kart płatniczych, systemów ratalnych, serwisów okołosprzedażowych: (doradztwa, usługi pomiarowej, usługi transportu towaru do domu klienta, usługi montażu etc).
Optymalna lokalizacja pod salon DDD
- wielkość powierzchni handlowej salonu min. 150 m2.
- magazyn i zaplecze socjalne;
- jedna kondygnacja tylko parter (nie dotyczy galerii oraz parków handlowych);
- wysokość sali sprzedaży: minimum 3 metry;
- punkt charakteryzujący się sporym ruchem pieszym i samochodowym z dogodnym dojazdem;
- wskazane sąsiedztwo: sklepu z ceramiką, armaturą łazienkową, meblami, blisko obiekt spożywczy, osiedle
- mieszkaniowe, przystanek autobusowy;
- parking dla Klientów.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DDD Dobre Dla Domu Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma DDD Dobre Dla Domu Sp. z o.o. (ul. Piękna 63/2, 60-589 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego DDD Dobre Dla Domu oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ddd.com.pl.
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
