Mydlarnia u Franciszka
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Od 20 lat tworzymy sieć opartą na doświadczeniu i wsparciu – od pierwszego kontaktu aż po codzienne działania. Dzięki własnej produkcji naturalnych kosmetyków mamy pełną kontrolę nad asortymentem i gwarancję najwyższej jakości. Oferujemy solidne zaplecze merytoryczne i logistyczne, silną, rozpoznawalną markę i pomoc na każdym etapie współpracy. To propozycja dla osób, które chcą prowadzić własny biznes w oparciu o sprawdzony koncept, cenią jakość i długofalowy rozwój. Dołącz do sieci, która pachnie sukcesem!
90% naszych partnerów biznesowych to kobiety. Asortyment, klimat sklepu, oferta - są kobiece na wskroś. Jeśli zastanawiasz się nad zmianą w życiu, myślisz o ucieczce z korporacji, poszukujesz pomysłu na siebie po urlopie macierzyńskim, na emeryturze czy po prostu szukasz zajęcia, które przyniesie Ci przyjemność i satysfakcję - jesteśmy dla Ciebie.
JEDNOSTKI WŁASNE
16
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
19
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pełna pomoc w uruchomieniu punktu – projekt wnętrza lokalu, szyld, wskazanie solidnych wykonawców.
- Kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy i jego pracowników, szkolenia produktowe, etapy sprzedaży, techniki sprzedaży.
- Stale ceny na terenie całego kraju, szybka wysyłka z magazynu centralnego.
- Dostęp do autorskiego systemu realizacji zamówień.
- Wsparcie marketingowe – franczyzodawca zatrudnia zespół kreatywny: grafików, fotografa, copywritera. Każdy projekt jest autorski, kampania spójna, w pełni zgodna z filozofią marki.
- Wsparcie zespołu menadżerów franczyzodawcy w całym czasie trwania umowy: marketing, szkolenia, obsługa graficzna.
- Skuteczny, nowoczesny program lojalnościowy.
- Jesteśmy producentem – pełna kontrola nad asortymentem, gwarancja jakości, świeżości oraz stabilny i nieprzerwany łańcuch dostaw.
- Brak prowizji od obrotu.
- Wsparcie działań promocyjnych w lokalnej społeczności.
- Brzmi profesjonalnie? Bo tak właśnie działamy. Jeśli szukasz franczyzy, w której liczy się człowiek, produkt i wspólna wizja — porozmawiajmy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 60-80 tys. zł
- Kwota inwestycji obejmuje pełne zatowarowanie, umeblowanie, szkolenie, szyldy reklamowe, dekoracje, sprzęt typu kasa, laptop, waga, terminal.
- Nie obejmuje ewentualnego remontu lokalu oraz kosztów najmu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal (20-40m2) w galerii handlowej lub w centrum miasta, na parterze, z witryną, w ciągu ruchu pieszych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Lorient
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Lorient (Kuchary, ul. Mstowska 55, 42-244 Mstów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mydlarnia u Franciszka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ufranciszka.pl.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
