Alior Bank Partner
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Jako bank uniwersalny kierujemy nasze usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
W naszej działalności łączymy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki nim systematycznie wzmacniamy pozycję rynkową i wyznaczamy nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości.
- Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi zapewniły nam uznanie i zaufanie ponad 4 mln klientów.
- Indywidualne podejście do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorców sprawia, że obsługujemy już 180 tys. firm.
- Rozbudowana sieć placówek zapewnia wygodny dostęp do szerokiej oferty usług banku.
- Nowoczesna bankowość internetowa i mobilna sprawiają, że jesteśmy zawsze blisko naszych klientów.
- Jesteśmy solidnym partnerem biznesowym docenianym przez rynek.
- Marka Alior Bank jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród konsumentów.
JEDNOSTKI WŁASNE
184
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
318
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
Profesjonalne wsparcie
- podział kosztów otwarcia między partnera i bank
- opieka dyrektora ds. sprzedaży na każdym etapie otwarcia placówki
- szkolenia, wsparcie systemowe, produktowe i sprzedażowe
- najlepsze praktyki wykorzystywane przez naszych czołowych partnerów
- roczny budżet marketingowy na lokalne akcje promujące placówkę
Atrakcyjne wynagrodzenie
- konkurencyjny system wynagrodzeń m.in. za sprzedaż produktów bankowych, bonusy finansowe uzależnione od wielkości sprzedaży oraz wynagrodzenie za posiadany portfel
- konkursy sprzedażowe i akcje specjalne dla partnerów i pracowników placówki partnerskiej
- program na start obowiązujący max. 6 miesięcy po otwarciu placówki
Nowoczesność
- nowatorskie systemy i narzędzia do obsługi klientów m.in. iPady, iKioski
- proste systemy sprzedażowe ułatwiające obsługę klienta z wykorzystaniem podpisu elektronicznego
- procesy zdalne i mobilne kanały obsługi klienta
Szeroki wachlarz produktów oferowanych w placówce
- produkty dla klientów indywidualnych, w tym kredyty hipoteczne
- produkty dla klientów biznesowych (mikro i małe firmy), w tym leasing
- uniwersalność placówek, w tym obsługa kasowa
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Podział kosztów inwestycji w placówkę:
Koszty po stronie banku
- zakup i montaż reklam/wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej
- zakup i zabezpieczenie platformy IT dla placówek partnerskich
- zakup sprzętu IT
- zakup pakietów promocyjnych oraz materiałów reklamowych (np. ulotki, plakaty, wizytówki etc.)
- zakup systemu monitoringu placówki
Koszty po stronie partnera
- przygotowanie lokalu (remont)
- zakup sejfu
- zakup mebli
- zakup i montaż systemu alarmowego
- koszty zatrudnienia i utrzymania pracowników
- koszty związane z utrzymaniem lokalu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Otwórz placówkę na koszt Alior Banku
Pokaż, że masz pomysł na prowadzenie placówki partnerskiej i zyskaj do 60 tys. zł dofinansowania kosztów jej otwarcia. Więcej informacji TUTAJ
Jesteś idealnym kandydatem do prowadzenia placówki partnerskiej Alior Banku, jeśli:
- prowadzisz działalność gospodarczą lub wyrazisz chęć jej założenia
- posiadasz odpowiednie środki potrzebne do uruchomienia placówki partnerskiej
- masz przynajmniej średnie wykształcenie
- masz doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu w branży finansowej
- dysponujesz lokalem lub wynajmiesz lokal o powierzchni min. 45 m²
- pozytywnie przejdziesz proces rekrutacji i weryfikacji
Jak zostać partnerem Alior Banku?
Prześlij zgłoszenie zawierające CV oraz kwestionariusz na adres systempartnerski@alior.pl lub przez stronę Alior Bank.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Alior Bank S.A.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Alior Bank S.A. (ul. Łopuszańska 38d, 02-232 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Alior Bank Partner oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie aliorbank.pl.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

