Teletorium

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Min. kwota inwestycji 0

Teletorium to największa w Polsce sieć punktów sprzedażowo-serwisowych telefonów komórkowych oraz akcesoriów GSM, działająca od 2004 roku.

Teletorium wyróżnia się na tle innych franczyz unikalnymi warunkami współpracy. W przeciwieństwie do wielu konkurencyjnych sieci, które wymagają od franczyzobiorców samodzielnego poszukiwania lokalizacji, Teletorium przejmuje ten obowiązek, wynajmując przestrzenie handlowe dla swoich partnerów. Franczyzobiorcy otrzymują dostęp do gotowych, umeblowanych punktów, co znacznie ułatwia rozpoczęcie działalności.

Koszt wkładu własnego, szacowany na około 50 tys. zł, w dużej mierze obejmuje zatowarowanie. Dzięki bezpośredniej współpracy z producentami elektroniki franczyzobiorcy mogą liczyć na niskie ceny hurtowe, co przekłada się na atrakcyjne, około 80% marże. Oferowane przez sieć akcesoria są sprzedawane w korzystniejszych cenach niż w salonach operatorskich, a sprzedawcy osiągają narzuty sięgające kilkuset procent w większości grup asortymentowych. Jest to możliwe dzięki współpracy z największym w Polsce dystrybutorem akcesoriów GSM – TelForceOne, spółką matką Teletorium.

Jednym z segmentów działalności Teletorium jest sprzedaż różnych usług w szybki, intuicyjny sposób we współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi, a także serwis telefonów, który również przyczynia się do wzrostu przychodów.

Strategia Teletorium pozwoliła na osiągnięcie sukcesu rynkowego oraz stworzenie nieustannie rozwijającej się sieci stoisk, zlokalizowanych w centrach handlowych oraz na dworcach i terminalach pasażerskich.

JEDNOSTKI WŁASNE

0

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

231 punktów

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

W ramach sieci Teletorium franczyzobiorca otrzymuje prawo do posługiwania się marką Teletorium oraz:

  • dostęp do atrakcyjnego asortymentu, w atrakcyjnych cenach,
  • wsparcie w zakresie właściwego zatowarowania,
  • wsparcie w kwestiach związanych z właściwym funkcjonowaniem stoiska,
  • dzierżawę mebli, które tworzą nowoczesny wystrój stoiska sprzedaży,
  • wsparcie marketingowe,
  • stabilność działania, połączone z niskim ryzykiem i małą kwotą inwestycji,
  • oferujemy dogodne miejsca na stoiska sprzedażowe.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Opłaty licencyjne zależą od wielu czynników i ustalane są indywidualnie,
  • Minimalna kwota inwestycji to około 35-40 tys zł., przy czym całość franczyzobiorca przeznacza na zakup towaru i podstawowego wyposażenia stoiska (komputer etc.). Dokładna wielkość nakładów zależy od jakości centrum handlowego, wielkości potencjalnego rynku,
  • brak opłat wstępnych.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • doświadczenie w handlu i przynajmniej podstawowa znajomość branży GSM,
  • możliwości finansowe na rozpoczęcie działalności -> zatowarowanie stoiska,
  • silna motywacja do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
  • zapraszamy osoby, które mają upatrzoną lokalizację, ocenimy i pomożemy otworzyć tam stoisko,
  • umiejętności dostosowania się do zasad współpracy w sieci i działanie zgodnie z zasadami opisanymi w umowie franchisingowej.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Teletorium Sp. z o.o.

Pin iconul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław Website icon http://www.teletorium.pl

Find out more

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Teletorium.
Phone
Email

Administratorem danych osobowych jest firma Teletorium Sp. z o.o. (ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Teletorium oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie teletorium.pl.

Featured franchises

The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.

The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .

PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.