Metrohouse
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Metrohouse to największa w Polsce sieciowa agencja nieruchomości. Działamy na rynku nieruchomości od 2006 r. Posiadamy 100 oddziałów, ponad 650 agentów oraz ponad 700 ekspertów kredytowych w całej Polsce. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe.
Oferta Metrohouse obejmuje m.in. pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz pośrednictwo finansowe i ubezpieczeniowe dzięki własnej sieci ekspertów kredytowych działających pod marką Credipass, której jesteśmy właścicielem.
W 2016 r. Metrohouse stało się częścią holdingu DH Group, największej w Europie środkowo-wschodniej korporacji działającej na rynku pośrednictwa nieruchomości. Firma rozwija się na Węgrzech, Czechach i we Włoszech. Posiada ponad 240 biur stacjonarnych.
Jesteśmy członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców oraz przyjęliśmy Kodeks Dobrych Praktyk we Franczyzie będący gwarancją wysokich standardów we współpracy z Partnerami Franczyzowymi.
Co zyskasz dzięki Metrohouse?
- silną i rozpoznawalną markę w całym kraju (jako pierwsza firma w branży pośrednictwa nieruchomości przeprowadziliśmy kampanię w TV),
- realizację filozofii One stop shop czyli możliwość zarabiania nie tylko na nieruchomościach, ale także na produktach finansowych i ubezpieczeniach dzięki współpracy z Credipass,
- sprawdzone know-how (wszelkie rozwiązania wdrażane w sieci są przetestowane na własnych strukturach od 2006 r.),
- największą bazę ofert na rynku wtórnym i pierwotnym (25 tys. ofert z rynku pierwotnego i wtórnego),
- własny program CRM - Matrix (najbardziej rozbudowane narzędzie na rynku, z analityką biznesu, narzędziami AI),
- wstępne szkolenia dla Agentów (7 dni szkoleniowych)
- staż wdrożeniowy dla Partnera (13 dni szkoleniowych oraz mentoring dedykowanego Opiekuna Franczyzowego)
- platformę szkoleniową (szkolenia tematyczne – m.in. sprzedaż, negocjacje, marketing)
- elektroniczne umowy pośrednictwa
- wsparcie formalno-prawne (wzory umów, RODO, AML, itd.)
- społeczność sieci franczyzowej (integracje, spotkania regionalne, webinary, Franchise Day)
- świetny klimat dla Twojego biznesu i rozwój w oparciu o współpracę i wymianę doświadczeń.
Moglibyśmy pisać o naszych atutach klika kolejnych akapitów. Tylko, po co? Spotkaj się z nami na rozmowie przy dobrej kawie w Centrali Metrohouse w Warszawie. Opowiemy Ci o naszej filozofii działania, standardach i zasadach panujących w firmie. Ty zdecydujesz, czy umówić się z nami na kolejną rozmowę o szczegółach współpracy. Do zobaczenia!
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
100
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- dostęp do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce. Współpraca pomiędzy wszystkimi biurami Metrohouse,
- centralnie promowana marka Metrohouse - działania marketingowe i PR-owe,
- gotowy i sprawdzony pomysł na biznes - franczyzobiorcą może zostać także osoba spoza branży nieruchomości, ponad 80% naszych Partnerów nie posiadało na początku doświadczenia w branży,
- opracowane przez radców prawnych wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszystkich druków i formularzy,
- najnowocześniejszy system CRM Matrix do obsługi biura. System pozwala zaoszczędzić 70% czasu pracy pośrednika, a właścicielowi daje możliwość kontrolowania pracy biura z każdego miejsca, nadzorowania swojego budżetu, wystawiania faktur dla klientów, zamawiania materiałów marketingowych itp.,
- szkolenia - Profesjonalny system ustawicznych szkoleń dla franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia wstępne z zakresu szeroko rozumianego obrotu nieruchomościami. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, pozyskiwanie nieruchomości, tworzenie planów, techniki robienia zdjęć, wycena, praca z systemem CRM, współpraca z ekspertem kredytowymi i innymi działami firmy. Dodatkowo prowadzone są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, ze sztuki prezentacji, menadżerskie, z zakresu zarządzania biurem, motywacyjne i wiele innych,
- bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka.pl, morizon, domiporta.pl, nieruchomości-online),
- dodatkowe dochody pochodzące z pośrednictwa kredytowego - franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych - posiadamy umowy z większością banków działających na polskim rynku,
- wsparcie marketingowe - centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach,
- pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu,
- sprawdzone metody rekrutacji i wsparcie w całym procesie,
- mentoring doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna: 25 tys. zł;
- Opłata franczyzowa 8%;
- Opłata marketingowa 2%;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- motywacja do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej),
- gotowość osobistego zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań),
- posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, poduszka finansowa na pierwszy okres działalności firmy),
- gotowość do wynajęcia lokalu na biuro, ok. 40-50 m kw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Metrohouse Franchise S.A.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Metrohouse Franchise S.A. (ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Metrohouse oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie metrohouse.pl.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

