Dyskonty bez ograniczeń

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przygotował już projekt zmiany znowelizowanej niedawno ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Obowiązuje ona od 10 listopada. Ograniczyła m.in. sklepom dyskontowym sprzedaż towarów pod własną marką do 20 proc., zakazała hipermarketom emisji bonów towarowych, sprzedaży bez marży.

Ustawa ogranicza sklepom dyskontowym sprzedaż pod własną marką, lecz nie definiuje tych sklepów. Zapewne więc żaden nie przyznałby się do tego i ograniczenie to można byłoby łatwo obejść. UOKiK proponuje skreślić ten nieżyciowy przepis, jak i pozostałe, które ograniczają przedsiębiorcom działalność (art. 15 ust. 1 pkt 5 oraz ust. 2-5). Zgodnie z projektem hipermarkety będą więc mogły emitować bony, i to bez ograniczeń, oraz sprzedawać towary bez marży.

Teraz ustawa pozwala na to przy: wyprzedaży posezonowej dokonywanej dwa razy do roku na koniec sezonu letniego i zimowego, najdłużej przez miesiąc; wyprzedaży ze względu na upływający termin przydatności towarów do spożycia lub upływającą datę trwałości; likwidacji sklepu

Konieczność kolejnej nowelizacji ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji spowodowana jest przede wszystkim niezgodnością jej przepisów z prawem wspólnotowym

Dalsze obowiązywanie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w takim kształcie jak dotychczasowy mogłoby doprowadzić do wypaczenia uczciwej konkurencji ze szkodą zarówno dla przedsiębiorców, jak i dla konsumentów

Więcej: Rzeczpospolita, 21 listopada 2002, Prawo co dnia
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €