Zakochaj się w firmie na wiosnę!

Wybierz mądrze
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Mam sentyment do firm założonych w zeszłym miesiącu. Lubię patrzeć na podniecenie świeżo upieczonych przedsiębiorców, bo pamiętam siebie: jakie zrobić wizytówki, czy nazwę dajemy drukowanymi literami i czy kawiarkę do biura bierzemy na wynajem, czy kupujemy? Same ważne sprawy…

Wszystko widziane w różowych okularach, bo MUSI się udać. Firma jest wtedy jak nowy partner na wiosnę – idealny. Chciałbym przestrzec: okres zakochania służy do rozmnażania, ale niekoniecznie pieniędzy… Musimy mimo zrozumiałego podekscytowania zachować rozsądek. Co przez to rozumiem? PO PIERWSZE, pilnowanie kosztów. Niech nasze wydatki rosną razem z przychodami, niech ich nie wyprzedzają. Oczywiście, jeśli w firmie potrzebna jest inwestycja, musimy ją zrobić, ale policzmy czas zwrotu i znajmy prognozę rozwoju biznesu. 

PO DRUGIE, poznawajmy naszą firmę, tak, jak byśmy chcieli poznać nową wiosenną miłość. Edukujmy się, czytajmy umowy, konsultujmy je z prawnikami, nie dajmy sobie wmówić, że „będzie dobrze”. Oby było, ale nasze szanse znacznie urosną wtedy, gdy SAMI dojdziemy do takiego wniosku po mozolnych analizach. Jako gracz giełdowy podeprę się mądrością z parkietu, która pasuje do biznesu: „Nie warto gonić okazji/ceny, jeśli uciekła, poczekajmy na następną”. Krótko mówiąc, PO TRZECIE, nie dajmy sobie wmówić, że „albo-albo, że drugiej szansy nie będzie, że lokalizacja panu przepadnie, jutro będzie drożej, a lepszej franczyzy nie ma na świecie”… Wiadro zimnej wody na głowę i spójrzmy na tę „okazję” raz jeszcze z boku. Ja zawsze mając wątpliwości, szedłem na spacer, długi, taki pełen samotnych myśli, wtedy stygłem… Jak po powrocie do domu dalej widziałem propozycję biznesową jako atrakcyjną – wchodziłem w nią. Jak nie, to nie. Na pewno macie swoje sposoby na przemyślenie, przespanie się z tematem… Kawa? Rozmowa z kimś serdecznym, a niezaangażowanym w sprawę? Może płatne doradztwo prawnika?

Wielu z Was dopiero wiosną lub latem (mam nadzieję, że będzie już po pandemii) wybierze swój pomysł na biznes. Rynek się zmienił, niektóre biznesy są teraz atrakcyjniejsze, inne straciły na znaczeniu rynkowym. Czas poświęcony na wybór, to czas najlepiej zainwestowany w przyszłość i powodzenie finansowe. Nie wszystkie biznesy się udają, czasem zawodzi koncept, czasem my sami, albo lokalizacja. Jak w piłce nożnej: można przegrać, wygrać lub zremisować. Kto przygotuje lepszą taktykę, ma większe szanse. Ale spróbować zawsze warto. Bo biznes jest piękny, podniecający i rozwija intelektualnie. Jest jak piękna kobieta, o którą trzeba się starać, a która niestety nie wybacza błędów… Ale kto nie chciałby zaryzykować na wiosnę i pójść w tan z piękną kobietą?

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €