Ubezpieczenie dla franczyzobiorców
TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych wprowadził pierwsze na rynku ubezpieczenie od ryzyka biznesowego dla franczyzobiorców.
W pierwszej kolejności skorzysta z niego 6 tys. franczyzobiorców sieci Żabka.
– Bezpieczeństwo finansowe stało się jednym z kluczowych elementów funkcjonowania małej przedsiębiorczości. To także jeden z najistotniejszych czynników branych pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o uruchomieniu własnego biznesu. Dlatego wspólnie z TUW PZUW, przygotowaliśmy Polisę na biznes, która zapewnia ochronę finansową w przypadku wystąpienia ujemnego salda w momencie zakończenia działalności. Ubezpieczenie jest dostępne dla wszystkich franczyzobiorców Żabki, a dzięki skali naszego działania jego koszt jest bardzo atrakcyjny – mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający w Żabce.
TUW PZUW rozpoczyna prekursorski projekt od współpracy z Żabką, ale z myślą również o innych franczyzobiorcach.
– Stworzyliśmy takie rozwiązanie dla franczyzobiorców sieci sklepów Żabka i opierając się na tych doświadczeniach, rozwijamy ofertę dla innych drobnych przedsiębiorców i franczyzobiorców tworzących sieci handlowe i usługowe. Mamy już kolejnych chętnych – mówi Rafał Kiliński, prezes TUW PZUW.
Dodaje, że oferując Polisę na biznes, ubezpieczyciel otwiera się na mały i średni biznes.
– Rozpoczynamy nowy etap w swojej działalności. Oprócz wielkich przedsiębiorstw, które ubezpieczamy, chcemy wspierać te najmniejsze, które dają zatrudnienie milionom Polaków i przyczyniają się do rozwoju polskiej gospodarki. Wychodzimy z założenia, że aktywność i wysiłek polskich przedsiębiorców, którzy podejmują działalność gospodarczą, zasługuje na premiowanie. To ludzie, którzy często inwestują we własny biznes całe swoje oszczędności. Decyzja o jego uruchomieniu wymaga odwagi, ponieważ wiąże się z ryzykiem. Chcemy ich przed tym ryzykiem chronić – mówi Rafał Kiliński.
Elastyczna polisa
Ubezpieczenie od ryzyka biznesowego ma generalnie zapewniać bezpieczeństwo finansowe przede wszystkim w przypadku niepowodzenia w biznesie, np. niewypłacalności. Koszt polisy to od kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Jej wyjątkowość polega jednak przede wszystkim na tym, że jest otwarta – może dotyczyć rożnych zdarzeń, przed którymi chcą się chronić ubezpieczeni. To zależy od specyfiki ich działalności i indywidualnych oczekiwań.
– Warunki można dostosowywać do indywidualnych potrzeb. Ustalamy je za każdym razem i na tej podstawie negocjujemy optymalną cenę – mówi Rafał Kiliński.
Generalnie ubezpieczenia wzajemne, które oferuje TUW PZUW, opierają się na współpracy we wspólnym interesie ubezpieczonych. Nie są nastawione na zysk, ponieważ TUW PZUW działa na zasadzie non-profit. Ubezpieczeni nie są też zwykłymi klientami, tylko członkami towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, a ich wspólnym interesem jest maksymalna ubezpieczeniowa ochrona za przystępną cenę. TUW PZUW zrzesza prawie 450 członków. Są wśród nich wielkie przedsiębiorstwa, szpitale i inne podmioty medyczne, samorządy i instytucje kościelne. Umowy ubezpieczenia są negocjowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb ubezpieczonych.
– Ubezpieczenie wzajemne zapewniają elastyczność i optymalne warunki. Pozwalają na tworzenie we współpracy z ubezpieczonymi rozwiązań idealnie skrojonych pod potrzeby i możliwości przedsiębiorców – zapewnia Rafał Kiliński.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


