Podpis na umowie to jeszcze nie wszystko
Precedensowy wyrok w sprawie silniejszego ze słabszym. Konsument musi mieć rzetelną informację od firmy.
Przedstawiciel firmy obiecywał klientowi coś, czego nie było potem w umowie. Klient mu uwierzył, umowę podpisał, nie przeczytawszy jej. W sporze z firmą poznańskie sądy stanęły po jego stronie i kazały oddać mu pieniądze. Wyroki wzorujące się na prawie unijnym zmierzają do tego, że konsumentów można i trzeba chronić szerzej, niż przyjęło się to w polskim orzecznictwie. Więcej: Hanna Fedorowicz, Rzeczpospolita, "Prawo co dnia", 10 czerwca 2003
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


