Kobiety radzą sobie w biznesie
15- 17 lipca Fundacja Centrum Promocji Kobiet organizuje kolejne warsztaty dla przedsiębiorczych kobiet, które nie dłużej niż pięć lat prowadzą własną firmę.
Tematem najbliższych warsztatów będzie "Zarządzanie efektywnością zespołu". Koszt udziału wynosi 103,73 zł i obejmuje 20 proc. kosztów materiałów szkoleniowych i wyżywienia. Pozostałe koszty pokrywa fundacja ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Warsztaty organizowane są w ramach Projektu „Kobieta w Biznesie – program badawczo–szkoleniowy dla właścicielek mikro, małych i średnich przedsiębiorstw”.
Zakres merytoryczny został opracowany na podstawie badania ankietowego wśród 600 właścicielek mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województw mazowieckiego, pomorskiego i warmińsko–mazurskiego, przeprowadzonego przez FCPK.
W biorą udział kobiety w różnym wieku - od 20 do ponad 50 lat, które prowadzą firmy w różnych branżach - od salonu fryzjerskiego, przez biuro nieruchomości do przedsiębiorstwa zajmującego się specjalistyczną produkcją rolną.
Warsztaty organizowane są cyklicznie ze względu na spore zainteresowanie uczestniczek i ograniczoną liczbę miejsc.
Celem warsztatów jest nie tylko przekazanie wiedzy potrzebnej do prowadzenia firmy, ale także wymiana doświadczeń biznesowych. Swobodnym rozmowom sprzyja atmosfera restauracji, w której kończy się każdy dzień warsztatów.
(kiw)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


