Mogą korzystać, ale tego nie robią
Szkolenia: Leonardo da Vinci – niewykorzystana szansa dla prywatnych firm edukacyjnych.
Wymogi i procedury obowiązujące w unijnym programie Leonardo da Vinci odstraszają polskie małe i średnie firmy. W ciągu trzech lat zaledwie kilka przedsiębiorstw zapewniło sobie dofinansowanie z tego programu. (...) Leonardo da Vinci jest programem edukacyjnym, który wspiera międzynarodową współpracę z zakresu europejskiej edukacji zawodowej. Mogą w nim uczestniczyć instytucje szkoleniowe, małe i średnie firmy, a także władze publiczne (...).
Zainteresowanie małych i średnich programem Leonardo da Vinci jest niewielkie w całej Europie. By zachęcić te przedsiębiorstwa do korzystania z programu (jego budżet wynosi ponad 1,1 mld euro) od 2000 r. KE pokrywa im częściowy koszt przygotowania projektów. O fundusze na ten cel mogą starać się tylko MSP. (...)
Rzeczpospolita, 14/12/2000, dodatek "Małe i średnie przedsiębiorstwa"
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej