Rozwój biznesu na Mazowszu
W tym roku po raz kolejny odbędzie się forum gospodarcze, które jest główną inicjatywą Programu Promocji Rozwoju Przedsiębiorczości.
PPRP ma na celu promocję biznesu, ułatwianie kontaktów handlowych, a przede wszystkim tworzenie gospodarczej wizytówki województwa. Organizowane w tym roku forum gospodarcze zgromadzi przedsiębiorców, przedstawicieli administracji i samorządów, inwestorów i finansistów oraz gości zagranicznych reprezentujących instytucje publiczne i gospodarcze. Ideą Forum jest przygotowanie elit mazowieckiej gospodarki do reprezentowania województwa w kraju i za granicą oraz stworzenie podłoża pod inwestycje na terenie Warszawy i Mazowsza.
Tegoroczne forum odbędzie się 20 czerwca w Pałacu Kultury i Nauki. Tematykę spotkania zdominują dotacje UE w perspektywie finansowej 2007-2013, partnerstwo publiczno-prywatne oraz strategie rozwoju województwa mazowieckiego.
Program Promocji Rozwoju Przedsiębiorczości adresowany jest do wszystkich przedsiębiorstw i samorządów zlokalizowanych na terenie Warszawy i Mazowsza, oraz firm i instytucji lokujących tu swoje interesy. Program stanowi bezprecedensową w historii Mazowsza inicjatywę mającą na celu promocję biznesu. Ma pomóc w rozwiązaniu problemów na rynku pracy oraz we wspieraniu przedsiębiorczości.
Patronat honorowy nad programem objął marszałek województwa mazowieckiego - Adam Struzik, prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan - Henryka Bochniarz oraz prezes Związku Pracodawców Warszawy i Mazowsza - Andrzej Stępniewski.
(agaka)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

