Roman Młodkowski: Otwieram 40 firm rocznie

O małym biznesie i wielkich pieniądzach nie tylko w telewizji opowiada Roman Młodkowski, dziennikarz biznesowy TVN CNBC.
Dziennikarz ekonomiczny Roman Młodkowski studiował teatrologię, prawo i nauki polityczne. Zmieniły się panu zainteresowania?
Ekonomia zawsze mnie interesowała. Zawód dziennikarza to dochodzenie do prawdy o otaczającym nas świecie i przekazywaniu jej dalej. Ja tę prawdę widzę w pieniądzach, które przepływają przez świat. Wiedza ze studiów pozwala mi zobaczyć świat w szerszym kontekście społecznym.
Ile w panu jest przedsiębiorcy, a ile dziennikarza?
To jest melanż, w którym nie da się podać proporcji. Jestem dyrektorem TVN CNBC Biznes, tzw. business unitu, czyli działu w TVN z osobnym budżetem i rozliczeniami. W zasadzie trochę funkcjonujemy jako oddzielna firma. Prowadząc telewizję, jestem bardziej menedżerem. Jednak przed kamerą znów staję się dziennikarzem. Na szczęście obie te role nie stoją ze sobą w sprzeczności, nie mam problemu dr Jekylla.
Fragment wywiadu opublikowanego w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING nr 12/2007
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej