Canon bada wydajność
Firma Canon sprawdziła jak Polacy wypadają na tle innych europejskich państw pod kątem wydajności pracy.
Produktywność pracownika to z punktu widzenia pracodawcy jedna z decydujących przesłanek świadcząca, że zatrudniona osoba jest dobrym pracownikiem. Badania zrealizowane przez ICM Research w lipcu 2008 roku zostały przeprowadzone na grupie 5500 pracowników biurowych z 18 europejskich państw.
Jak twierdzą polscy pracownicy, najmniej wydajnym okresem jest wczesny poranek i późne popołudnie – tuż przed wyjściem do domu. Dla Niemców taką porą jest czas po przerwie na lunch. Statystyki pokazują, że dla wszystkich przebadanych narodowości najbardziej wydajne godziny pracy to między 10. a 11. oraz między 14. a 15. Dlatego warto właśnie wtedy zlecać pracownikom zadania trudniejsze i wymagające większego skupienia. Aż 25 proc. Polaków jest zdania, że najmniej wydajnie pracują w lipcu i sierpniu. Te same miesiące wskazało tylko 7 proc. Brytyjczyków.
Zaskakujące wyniki przyniosło badanie mówiące o wykorzystaniu funkcji urządzeń drukujących. Tutaj również Polacy okazali się najbardziej świadomymi pracownikami. Polscy respondenci uważają, że z 71 proc. wykorzystują funkcje urządzeń biurowych, Francuzi – w 62 proc., a Szwedzi – w 54 proc. Jak twierdzi przedstawiający wyniki badań Wojciech Gierasimowicz, menedżer ds. marketingu rozwiązań biurowych w Canon CEE, może to wynikać z tego, że sprzęt używany przez polskich pracowników jest prostszy w obsłudze, niż drukarki stosowane w bogatszych państwach skandynawskich.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


