Telefon dla biznesu

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że w 2008 sektor usług telekomunikacyjnych zanotował wzrost o 5,5 proc. i osiągnął wartość 48 mld zł. Jednak rynek telefonii komórkowej powoli się nasyca i ma ograniczone możliwości rozwoju. Na statystycznego Polaka przypada prawie 1,2 numeru. W tej sytuacji na wzrost rynku raczej nie można już liczyć. Rośnie mobilność abonentów, którzy od szóstego lipca mogą bezpłatnie przenosić numer pomiędzy sieciami. Problemem jest też kryzys, który zmusił wielu użytkowników do rezygnacji z niektórych usług i szukania tańszych rozwiązań. Czy branża telekomunikacyjna ma jeszcze jakąś przyszłość?

Szansą na sukces w telekomunikacji jest skierowanie swojej oferty do konkretnej grupy konsumentów, indywidualnych bądź korporacyjnych. Małą, choć najbardziej dochodową grupą, są klienci instytucjonalni.
- W obecnej sytuacji spowolnienia gospodarczego, zwiększone jest zapotrzebowanie na doradztwo w obszarze obniżania kosztów, w tym także kosztów usług telekomunikacyjnych
- wyjaśnia Dariusz Kołodziejczyk, prezes zarządu Optimo. Firma sprzedaje usługi sieci komórkowej Orange i postawiła na tworzenie oraz prowadzenie biur zajmujących się bezpośrednią obsługą biznesu.

Biznes wymaga od operatora odrębnego traktowania każdego klienta i dopasowania usług do jego potrzeb. Klienci instytucjonalni wysoko cenią sobie osobisty kontakt z doradcą, który zna sytuację obsługiwanej firmy i wie, jakie rozwiązania może jej zaproponować.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €