Dobra strona (www) biznesu
Internet jest największym i najszybciej rozwijającym się rynkiem na świecie. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorstwa chcą na nim zaistnieć. Najprostszy sposób, to strona internetowa, którą może mieć każda, nawet najmniejsza firma.
Witryna korporacyjna, to przede wszystkim elektroniczna wizytówka, na której umieszczone są podstawowe dane dotyczące organizacji. Daje większe możliwości dotarcia z ofertą do potencjalnych klientów, bo nie dotyczą jej ograniczenia przestrzenne ani czasowe. Jednak coraz częściej firmy odkrywają także inne zastosowania strony www, przede wszystkim marketingowe i handlowe.
Właściciele firm zdają sobie sprawę z tego, jak wiele mogą zyskać dzięki korporacyjnej stronie internetowej. Dobrze przygotowana i administrowana, może przyciągać klientów oraz generować spore zyski. Internet oferuje nową jakość działań marketingowych, której nie są w stanie zapewnić tradycyjne media. Pozwala na interakcję pomiędzy firmą a jej klientem. Daje możliwość informowania klientów na bieżąco o tym, co dzieje się w firmie. Odwiedzający stronę nie jest jedynie biernym odbiorcą umieszczonych na niej treści, ale może je w sposób aktywny komentować, a nierzadko również tworzyć.
Rynek z przyszłością
Do internetowego handlu wszyscy zdążyli się już przyzwyczaić. Teraz przychodzi czas na usługi. W wirtualnym świecie działają już banki, delikatesy, za pośrednictwem Internetu można też zamówić pizzę.
- W Maxipizza zamówienia przez Internet można składać od trzech lat. Teraz wprowadziliśmy pewne zmiany i udogodnienia dla naszych klientów– mówi Łukasz Misztal wiceprezes zarządu Maxipizza. - Nowa formuła pozwala zamówić pizzę kilkoma kliknięciami myszy. Proces odbywa się w czterech etapach. W każdej chwili do zamówienia można dobrać dodatki, przystawki i napoje.
Firmowa strona internetowa ułatwia tworzenie trwałych relacji z klientami. Sprzyjają temu różnego rodzaju programy lojalnościowe i promocje skierowane do zalogowanych użytkowników.
- Mamy katalog liczący około 20 tys. stałych klientów zamawiających pizzę na naszej stronie- mówi Łukasz Misztal. - Specjalnie z myślą o nich przygotowujemy rabaty i promocje. Szukamy także nowych klientów, umieszczając adres naszej strony www na ulotkach i reklamując się w lokalnych mediach - dodaje.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

