Rośnie liczba e-sklepów

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Chociaż liczba sklepów internetowych od kilku lat sukcesywnie rośnie, to w tym roku ten wzrost, choć ciągle wysoki, będzie już nieco słabszy. W ubiegłych latach liczba e-sklepów rosła o ponad 30 proc. rocznie, tym roku prognozuje się 27 proc. wzrost. Według prognoz serwisu Sklepy24.pl do końca roku w sieci ma działać ponad 9,6 tys. sklepów. Ubiegły rok zakończył się liczbą 7,57 elektronicznych placówek.

Najwięcej e-sklepów, bo wg prognoz aż 1,8 tys., oferuje produkty dla domu i ogrodu. Zaś największe obroty uzyskały sklepy oferujące produkty RTV i AGD, na które Polacy wydali w ubiegłym roku 812,2 mln zł. Według prognoz Sklepy24.pl do końca roku w sieci ma działać 793 sklepy z tej branży. Jest to jedna z najbardziej obiecujących gałęzi i można się spodziewać, że w ciągu kilku najbliższych lat jej znaczenie jeszcze wzrośnie. Stanie się tak głównie za sprawą klientów z mniejszych miejscowości, którzy mają ograniczone możliwości korzystania z produktów oferowanych przez sieci handlowe działające głównie w dużych miastach. Rozwiązaniem ich problemów są sklepy Internetowe, które mogą odwiedzać o każdej porze dnia i nocy kupując produkty w atrakcyjnych cenach.

Duże zainteresowanie zakupami w e-sklepach przekłada się na rosnącą liczbę placówek działających wyłącznie w Internecie, ale również korzystających z tego kanału dystrybucji. Ta rosnąca liczba sklepów internetowych jest olbrzymią szansą na rozwój i zaistnienie w świadomości nowych klientów, ale niesie też za sobą pewne zagrożenie. Osoby kupujące w Internecie bardzo często szukają najtańszych produktów, a to zaostrza konkurencję cenową. Sklepy, chcąc zachęcić klientów do zakupów muszą obniżać ceny produktów, a to w praktyce sprowadza się do zmniejszenia marży. Szansę na przetrwanie mają sklepy, które mają wielu klientów i generują wysokie obroty. Na początek dobrze jest znaleźć niszę rynkową, która pozwoli znaleźć klientów i przetrwać na rynku.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €