Do kawiarni na narty

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Trudno w dużym mieście poczuć atmosferę, jaka panuje na stoku narciarskim, ale na wszystko można znaleźć sposób. Piotr Tekiel i Tomasz Krzemirski od lat są miłośnikami sportów zimowych, dlatego chcąc połączyć swoją pasję z życiem zawodowym organizują szkolenia narciarskie zarówno dla dzieci, dorosłych, jak i dla firm. Właściciele Fabryki Narciarzy postanowili uzupełnić swoją ofertę szkoleniową o klubonarciarnię, czyli kawiarnię w której mogą spotkać się fani białego puchu, porozmawiać o swoich doświadczeniach i planach na zbliżający się sezon. W warszawskim lokalu oprócz prelekcji i wykładów będą odbywały się spotkania z osobistościami związanymi ze sportem.

- Klubonarciarnia nie jest typową kawiarnią, w której można zamówić i zapłacić za kawę. Jest miejscem stworzonym z myślą o fanach narciarstwa. Każdy klient może skorzystać z naszej narciarskiej biblioteczki lub po prostu poradzić się w sprawie sprzętu, jak również go dla siebie zamówić. W niedalekiej przyszłości planujemy zaprosić do Klubonarciarni Martinę Ertl, trzykrotną medalistkę olimpijską w narciarstwie alpejskim – zapowiadają właściciele Fabryki Narciarzy.

Lokal w stolicy powstał głównie z myślą o stałych klientach szkoły narciarskiej. Miejsce ma przyciągnąć również początkujących narciarzy i snowboardzistów. Klubonarciarnia jest sposobem na budowania lojalności klientów – jeśli ci ostatni polubią atmosferę klubu, to prawdopodobnie będą również wierni ofercie wyjazdowej firmy. Czy inne szkoły narciarskie też będą podążały tym tropem? Szkoła narciarska to biznes sezonowy, dlatego każdy pozyskany między listopadem a kwietniem klient jest na wagę złota.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €