Klienci boją się płacić przez internet
Transakcje w sieci uchodzą za coraz mniej bezpieczne. Mimo to liczba użytkowników internetowych kont rośnie.
Jak wynika z badania Nowoczesne Usługi Bankowe 2013 przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. W ciągu ostatniego roku najbardziej spadło zaufanie do płatności kartą za zakupy on-line. Trend słabnącego zaufania dotyczy jednak wszystkich form płatności w sieci.
- Spadający poziom zaufania do bezpieczeństwa transakcji internetowych może być wynikiem rosnącej liczby oszustw w internecie. Jak donoszą wyniki badań międzynarodowych na temat bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni, liczba przestępstw w internecie rośnie, co może bezpośrednio przekładać się na poczucie bezpieczeństwa internautów, również w zakresie płatności – mówi Agnieszka Doktorska z ARC Rynek i Opinia. - Generalnie, im więcej spraw załatwiamy on-line tym większe prawdopodobieństwo, że możemy zostać oszukani. Jednocześnie nasze badania pokazują, że bankowość internetowa cieszy się coraz większą popularnością – w ciągu ostatniego roku o 10 pkt proc. wzrosła liczba osób, które logują się do konta codziennie. Tak więc mimo istniejących obaw, internauci chętnie korzystają z usług finansowych on-line.
Badanie Nowoczesne Usługi Bankowe 2013 zostało przeprowadzone w dniach 22 marca - 4 kwietnia 2013 metodą wywiadów internetowych (CAWI) wśród osób posiadających konto z dostępem przez internet. Wykorzystano ogólnopolską i reprezentatywną próbę Internautów korzystających z bankowości internetowej.
(gum)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


