Sonia Bohosiewicz: Sushi w roli głównej

- Dzisiaj coraz trudniej o sukces w gastronomii. Jeśli komuś uda się odzyskać zainwestowane pieniądze po dwóch latach, to należy to uznać za bardzo dobry wynik – mówi Sonia Bohosiewicz, aktorka, właścicielka restauracji SushiBu.
Od trzech lat prowadzi pani bar sushi. Mąż tak pani doradził?
Mój mąż był współwłaścicielem restauracji, mogłam zatem korzystać z jego doświadczenia. Sam pomysł otwarcia lokalu zrodził się w Nowym Jorku. W trakcie kolacji w barze sushi zastanawiałam się, jak to jest, że w żadnym z dotychczas odwiedzanych przeze mnie lokali nie jadłam tak dobrego sushi. Teoretycznie to proste danie – ryba i ryż, a jednak tak różne smaki. Doszliśmy do wniosku, że to przede wszystkim jakość składników decyduje o tym, czy sushi jest po prostu dobre.
Gastronomia uchodzi za jeden z trudniejszych biznesów.
Każda firma usługowa wymaga dużego zaangażowania, szczególnie restauracja, bo jakość jest oparta na ludziach. Wystarczy spojrzeć na fenomen McDonald’s. Setki restauracji na całym świecie są tak popularne, bo klienci wiedzą, czego mogą się spodziewać w każdej z nich. Menu i jakość serwowanych posiłków nie jest wyrafinowana, ale za to powtarzalna. Klienci McDonald’s są w stanie zrezygnować ze sztućców i miękkiej kanapy dla sprawdzonego jedzenia.
Niektórzy twierdzą, że gra w serialu jest dla aktora pójściem na łatwiznę.
Łatwiznę? Łatwo zarobione pieniądze to te w reklamie. Wszystko zależy od scenariusza. „Usta, usta” to inteligentny serial, który zawierał mnóstwo humoru. Jestem otwarta na tego typu propozycje. Dużo bym zrobiła, żeby zagrać w kultowym już „Czterdziestolatku”. Nie należy jednak mylić seriali z telenowelami. W telenoweli scenariusz pisany jest z dnia na dzień. Grę w takiej produkcji można porównać do sytuacji, w której jeden z czołowych tenisistów musiałby się odnaleźć w roli sparingpartnera bogatego biznesmena. Taka praca nie może w pełni satysfakcjonować.
Fragment wywiadu opublikowanego w miesięczniku "Własny Biznes Franchising" nr 6/2013.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej