Tajemniczy klient online

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Klient nasz pan - to dewiza każdego dobrego sprzedawcy. W jej realizacji pomaga aplikacja TakeTask. Jest to narzędzie, dzięki któremu użytkownik smartfona wciela się w rolę zawodowego „tajemniczego klienta”, sprawdzając jakość udzielanych usług i otrzymując za to wynagrodzenie. Aplikacja funkcjonuje na zasadzie crowdsourcingu, czyli zlecania zadań szerokiej grupie osób. Użytkownicy aplikacji otrzymują zlecenia do wykonania w okolicy, gdzie przebywają.

Żeby zostać agentem TakeTask wystarczy posiadać smartfon z systemem android i pobrać aplikację z internetu. Konsument podaje przy tym informacje tworzące jego profil, który pozwala dopasować do niego konkretne zlecenia. Koszty badania zależą od jego rodzaju, ponosi je firma zlecająca, ale z konsumentami rozlicza się bezpośrednio TakeTask, przelewając środki na konto agenta. Zazwyczaj stawka za informacje z jednego sklepu wynosi kilkanaście złotych.

Zleceniodawcy to najczęściej podmioty branży handlowej. Jak mówi Tomasz Rogalski, prezes zarządu TakeTask, aplikacja zapewnia bezpośredni kontakt z konsumentem. – Możliwe jest uchwycenie jego opinii i doświadczenia w chwili zakupu produktu i w jego użyciu. Agenci to przecież sprofilowani konsumenci, dzięki czemu nasz klient może nawiązać dialog ze swoją grupą docelową.

Skorzystają franczyzodawcy

Narzędzie TakeTask jest atrakcyjne dla franczyzodawców, bo pomaga w weryfikacji standardów franczyzowych. Zaletą systemu jest jego ogólnopolski zasięg, dzięki czemu firma obsługuje np. sieć Odido liczącą ponad 1300 sklepów spożywczych. Agent sprawdza w sklepie ceny produktów, ekspozycję na półkach, dostępność promocji. Może także przeprowadzić audyt sklepu, kontrolę wystaw sklepowych czy badanie konkurencji. Agenci wcielają się w tajemniczych klientów, monitorując jakość usług, badają reklamy zewnętrzne i natężenie ruchu. Inną usługą jest mapowanie obszarów. Polega to na raportowaniu w swojej okolicy punktów poszukiwanych przez firmę – sklepów w pobliżu wyznaczonych lokalizacji lub kawiarni określonego formatu. Ułatwi to zleceniodawcy założyć konkurencyjną placówkę w danej okolicy, jeśli jest tam potencjał biznesowy.

Agenci dokumentują raporty zdjęciami, zaś TakeTask weryfikuje zgromadzone informacje przez lokalizację GPS, sprawdzanie zdjęć i wysyłanie do wybranych sklepów niezależnych audytorów. Za wykonanie badania agenci otrzymują punkty. Ich liczba wpływa na zasięg dalszych zleceń – doświadczony agent będzie miał dostęp do trudniejszych, ale lepiej płatnych zadań. Zleceniodawcy badania mogą posługiwać się nimi w negocjacjach z kontrahentami. Realizacja zlecenia trwa przeważnie kilka dni, samo badanie około 24 godziny. Zleceniodawca ma na bieżąco dostęp do wyników online.

- Take Task tworzyliśmy zarówno z myślą o firmach, dla których bieżące informacje z rynku stanowią podstawę rozwoju, jak również o konsumentach, którzy mogą zarobić w prosty i nieszablonowy sposób – mówi Piotr Rybiński, wiceprezes TakeTask.

(mbw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €