Zarabiaj w erze F-commerce

Facebook to nie tylko portal społeczenościowy. To potężne narzędzie sprzedażowe. Jak je wykorzystać?
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Swoje reklamy na Facebooku umieszcza ponad 1,5 mln firm. W wirtualnym świecie „Twarzoksiążki” czeka 1,2 mld potencjalnych klientów z całego świata, w tym 12 mln nad Wisłą. Tradycyjne reklamy przynoszą jednak niewiele korzyści, bo średnio na 1 tys. wyświetleń notują raptem 4 kliknięcia. Nieco lepiej radzą sobie reklamy gier (6 kliknięć), za to branża e-commerce plasuje się poniżej średniej – 3 kliknięcia… Mimo tego media społecznościowe są obecnie jednym z ważniejszych kanałów promocji dla wielu firm.
– Zachętą jest nie tylko duża liczba aktywnych użytkowników, ale też mała bariera wejścia oraz stosunkowo proste w obsłudze narzędzia do zarządzania kampaniami reklamowymi. Istotny jest też niski koszt prowadzenia takich działań, który w przypadku Facebooka zaczyna się już od kilku złotych dziennie. Jest to więc platforma, którą chętnie testują zarówno firmy o mniejszych, jak i większych budżetach – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający w firmie doradczej Sociomantic Labs.
Facebook, świadomy swojej siły i zasięgu, wychodzi naprzeciw firmom, które szukają w nim szans na zwiększenie sprzedaży. Od niedawna testuje więc nowe narzędzie – przycisk „Kup”, mający umożliwić firmom sprzedawanie swoich produktów i usług bez opuszczania portalu. Przycisk będzie można dołączyć zarówno do reklam, jak i postów zamieszczanych w portalu.
Efektywność tradycyjnych facebookowych reklam pozostaje jednak niska, a na dodatek koszty opartych na nich kampanii cały czas rosną. Jak więc prowadzić kampanie promocyjne, by skutecznie zwiększać sprzedaż? Rozwiązaniem może być personalizacja przekazu reklamowego, czyli dostosowanie go do zainteresowań konkretnych użytkowników. To z kolei wymaga tworzenia dużej liczby unikatowych ofert. Proces ten można jednak zautomatyzować, korzystając z reklamy osobistej (ang. programmatic). Dzięki niej możliwe jest analizowanie zachowań klientów w sklepach internetowych, ich historii zakupowych oraz szeregu dodatkowych danych. Na tej podstawie, z bardzo dużym prawdopodobieństwem można wytypować produkty, które będą wpisywały się w potrzeby konkretnego konsumenta, a następnie wyświetlić mu te oferty bezpośrednio na Facebooku.
– Wszystkie te działania, łącznie z przygotowaniem zindywidualizowanych reklam, odbywają się w sposób zautomatyzowany i w czasie rzeczywistym, a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się też większą średnią liczbą kliknięć – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs.
Co ważne, tak przygotowana kampania może zostać przeprowadzona nie tylko na Facebooku. Oferty dedykowane konkretnemu użytkownikowi mogą być wyświetlane również w innych serwisach społecznościowych, w ramach reklam Google oraz na stronach internetowych. (gum)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...