Zgotują sobie dobry los

Promocja firmy wcale nie musi być nudna. Wystarczy wykorzystać panującą modę i zaangażować potencjalnych klientów.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Dobra opinia o firmie, czy też marce, to obecnie jeden z jej najważniejszych zasobów niematerialnych. Nic więc dziwnego, że pracownicy korporacyjnych działów PR dwoją się i troją, żeby opinia publiczna miała na temat marki jak najlepsze zdanie. Nie mają oni jednak łatwego zadania, bo w natłoku informacji, które każdego dnia atakują potencjalnych klientów, trudno jest przemycić coś, co naprawdę przykuje uwagę. Dlatego też coraz więcej firm oprócz standardowych działań promocyjnych sięga po eventy czy sponsoring.
Tymczasem działania promujące firmę nie muszą się sprowadzać wyłącznie do reklamy jej marki czy produktów. Pokazuje to przykład firmy Makro, która postanowiła pokazać małym dzieciom, że gotowanie może być świetną zabawą organizując warsztat kulinarny z udziałem szefów kuchni Makro oraz Kulinarną Reprezentacją Polski.
„Kolacja mistrzów”, bo taką nazwę nadano warsztatom, odbyła się w Kuchni Pokazowej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro, w której na co dzień szkolą się szefowie kuchni i pracownicy branży HoReCa. W imprezie wzięła udział grupa kilkudziesięciu dzieci w wieku 10-15 lat. Młodzi kucharze, pod czujnym okiem mentorów, przygotowali mus z groszku oraz czekoladowy suflet.
Zdaniem psycholog Agnieszki Bysko, gotowanie w dzieciństwie jest jednym
z najcenniejszych regularnych treningów twórczości, z jakich w sprzyjających okolicznościach może korzystać każde dziecko.
– W kuchennej przestrzeni dziecko może rozwinąć przekonanie o tym, że warto próbować
i eksperymentować. To tu dziecko może nauczyć się swoich granic, potrzeb, rozwija gotowość niekonwencjonalnych poszukiwań w świecie smaków i zapachów, tu może nabrać zaufania do własnych zmysłów – tłumaczy psycholog.
Owocem takiej ciekawości może być pasja, która z czasem może pomóc młodym ludziom w podjęciu decyzji o ich karierze zawodowej. Psycholog Agnieszka Bysko zauważa, że gotowanie ma także szerszy kontekst:
– Same zakupy, a potem gotowanie, wąchanie i smakowanie mogą stać się wspólną przepustką dla dzieci i rodziców do świata wiedzy o własnych i odmiennych tradycjach, normach kulturowych, historii, biologii i geografii – dodaje psycholog.
Przykład Makro pokazuje, że działania PR-owe mogą bardzo skutecznie wykorzystywać modę np. rosnącą popularność gotowania i wzrost prestiżu zawodu kucharza. (mak)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...