Wczasy z przeglądarki

Turyści szukają ofert przede wszystkim w internecie, więc niedociągnięcia w wirtualnej prezentacji oferty to dla touroperatorów biznesowe samobójstwo. Na szczęście z pomocą przychodzą im nowoczesne technologie.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Polacy rozpoczynają poszukiwania ofert wyjazdów w internecie. Zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi coraz częściej korzystają z propozycji zawartych w przekazie reklamowym, jeśli są one dostosowane do ich indywidualnych preferencji.
– Dopasowanie reklamy pod kątem zainteresowań danej osoby, a także przyznanie dodatkowych benefitów (np. zniżki, promocje itp.) sprawiają, że aż 59 proc. badanych deklaruje większą chęć skorzystania z takiej oferty – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor agencji reklamy internetowej Sociomantic Labs.
Dzięki reklamie osobistej liczba transakcji zawieranych za pośrednictwem internetowej porównywarki Travelplanet.pl wzrosła w pierwszym kwartale 2014 roku trzykrotnie. Dodatkowo, oferty przygotowane w oparciu o zaawansowaną analizę danych spowodowały zmniejszenie o 40 proc. kosztu pozyskania nowego klienta.
W sukurs przedsiębiorcom z branży turystycznej przychodzą też twórcy aplikacji internetowej Magello, umożliwiającej kontrolowanie i planowanie imprez turystycznych. Dzięki niej mniejsi touroperatorzy mogą konkurować z największymi bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów na pisane na zamówienie programy. Użytkownicy Magello mogą za pośrednictwem aplikacji dodawać i opisywać swoje imprezy, a także kontrolować płatności dokonywane przez klientów.
– Od początku stawialiśmy na to, żeby serwis był intuicyjny, ale jednocześnie stanowił kompleksowe narzędzie – mówi Michał Piórkowski, pomysłodawca i autor serwisu. – Narzędzie, które pozwoli również na możliwie najszersze umożliwienie klientowi biura skorzystania ze wszystkich opcji dostępnych przy wyborze oferty. Podczas naszych prac operatorzy turystyczni często skarżyli się na opóźnienia w płatnościach. Ten problem również rozwiązaliśmy: klient może dokonać płatności lub przedpłacić zaliczkę, jeżeli uznamy, że to jest warunkiem przygotowania wyjazdu w takiej, czy innej formie.
Korzystanie z aplikacji nie wymaga zakupu specjalistycznego sprzętu – wystarczy komputer podłączony do internetu.
– Oprogramowanie działa dokładnie tak, jak e-mail. Czyli bez względu na to, gdzie jesteśmy, możemy z niego korzystać, jeżeli tylko mamy dostęp do internetu. Operator turystyczny ma zdalny dostęp do programu i możliwość wykorzystania pełnej funkcjonalności z każdego miejsca, w którym akurat się znajduje – mówi Michał Piórkowski. – Takie rozwiązania zwalniają z konieczności zatrudniania wąskiej grupy specjalistów, na co małych i średnich operatorów turystycznych po prostu nie było stać. Często odbijało się to na jakości imprez. Bo jak dopilnować wszystkiego, skoro organizacja wymagała notatek, teczek, arkuszy kalkulacyjnych – i jak na złość każdy związany z wyjazdem dokument leżał w innym miejscu? – tłumaczy Piórkowski.
Rozwiązania typu SaaS, czyli Software as a Service – oprogramowanie jako usługa, powoli zdobywają popularność na polskim rynku turystycznym. Dzięki nim przedsiębiorcy mogą pozwolić sobie na pochylenie się z większą troską nad kwestiami wzbogacania oferty, czy lepszej promocji swoich usług. Resztę załatwi za nich technologia.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...