Styl

Czarno-biała rewolucja
Dzięki kodom kreskowym, wprowadzonym 40 lat temu, podliczenie 50 produktów zajmuje kasjerowi trzy minuty.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pamiątki warte krocie
Przedmioty będące świadkami historycznych wydarzeń potrafią osiągać na aukcjach zawrotne ceny. Można na nich sporo zarobić.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lubimy konsumpcję
Mimo że wydajemy coraz więcej, tylko niektórzy właściciele firm mogą zacierać ręce. Sprawdź kto.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma dookoła świata
Japończyk zwraca uwagę na czyste buty, Rosjanin na markę zegarka. Azjaci preferują dystans w relacjach biznesowych, Amerykanie lubią integrację.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jakie wrażenie, taki kontrakt
Pierwsze wrażenie trwa kilka sekund. Musimy zwrócić uwagę na cztery szczegóły, dzięki którym zostaniemy lepiej odebrani.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Barwa ma znaczenie
Kolorystyka strony internetowej i logotypu mówi wiele o firmie i jej produktach. Sprawdź, co dla twoich klientów oznaczają określone barwy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Luksus z importu
Hugo Boss, Kenzo, Armani, Prada - to tylko część marek, które próbował sprowadzić do Polski Jerzy Mazgaj, prezes Almy Market.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak gwiazdy sportu walczą z fiskusem
Sportowcy robią wiele, by miliony zarabiane na boiskach, torach wyścigowych i bieżniach nie znikały w państwowych budżetach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Prezent czy łapówka?
Wręczając prezent partnerowi biznesowemu trzeba uważać, żeby nie popełnić podarunkowego faux pas.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Procent od procentów
Czy rynek wina, generujący około 90 proc. obrotu na rynku alkoholi inwestycyjnych, może być sposobem na wysokie zyski?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Horoskop biznesowy
W horoskopy, podobnie jak w wygraną w totka niewielu wierzy, ale czytają je prawie wszyscy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznesmen uskrzydlony
Rośnie liczba prywatnych samolotów – fanaberia, czy alternatywa dla innych środków transportu?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wszystkim zwisa?
Styliści twierdzą, że po obejrzeniu kilku krawatów mogą wiele powiedzieć o osobowości ich właściciela.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jaki lunch, taki kontrakt
Obiad w restauracji może pomóc w pozyskaniu kontrahenta. Radzimy jak powinien wyglądać lunch biznesowy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Majątek w dobrym tonie
Polacy chętnie kupują dzieła sztuki, bo to opłacalny interes. Dzięki ofercie dla średniozamożnych kolekcjonerów, inwestują nie tylko...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Plastik kontra gotówka
W zegarku, bransoletce czy breloczku – tak w przyszłości będą wyglądały karty płatnicze. Marzeniem bankowców jest to, by Polacy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Prof. Jan Biznesmen
Choć w biznesie najważniejsze jest doświadczenie, tytuł naukowy podnosi prestiż przedsiębiorcy i wpływa korzystnie na wizerunek jego firmy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jaki ubiór, taka firma
Wizerunek jest potężną bronią. To on, wraz z osobowością i doświadczeniem, decyduje o tym, jak będziemy postrzegani w życiu zawodowym.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes w spódnicy
W wielu polskich domach to kobiety podejmują strategiczne decyzje dotyczące rodziny. Jak jest w biznesie? Czy polscy biznesmeni są podatni na...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Astrologia biznesu
Portret Żyda liczącego pieniądze powieszony w gabinecie, miniaturka słonia z podniesioną trąbą na biurku, otwarcie firmy w środę lub w...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses