Biznes

Krzywy uśmiech gospodarki
PKB rośnie, dane z gospodarki napawają optymizmem. Ale czy przedsiębiorcy rzeczywiście zapomnieli o kryzysie?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z dotacją łatwiej
Urzędy pracy chcą z bezrobotnych zrobić przedsiębiorców. Pomagają w tym bezzwrotne dotacje – można otrzymać nawet 25 tys. zł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Uważaj, za co płacisz
Przedsiębiorco, nie daj się oszukać! Firmy, podszywające się pod Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej, próbują...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Grupa zakupowa czy franczyza?
Uczestnictwo w grupie zakupowej zapewnia większą niezależność, ale w sieci franczyzowej można korzystać ze znanej marki i know-how dawcy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bądź mobilny albo giń
Co trzeci Polak kupuje za pomocą smartfonów i tabletów. To zjawisko, którego firmy handlowe nie mogą nie docenić.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak zarządzać dużą firmą?
Małe dzieci – mały kłopot, duże dzieci – duży kłopot. Znane porzekadło sprawdza się również w biznesie. Jak sprawnie zarządzać...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzowa gra w odkryte karty
Ile wyjawić kandydatowi na franczyzobiorcę przed podpisaniem umowy, a ile zostawić na później?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nowych firm coraz mniej
Liczba rejestracji przedsiębiorstw spada. Ale firmy krócej czekają na zapłatę faktur.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z angielskim za pan brat
Polscy pracownicy firm i urzędów znają lepiej angielski od Niemców i Szwajcarów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jaka reklama się opłaca?
Gdzie warto się reklamować? W internecie, w prasie, w kinie? Wszystko zależy od wieku odbiorcy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes (nie)odpowiedzialny społecznie
Już za 2 lata może wejść w życie obowiązek raportowania przez firmy kwestii społecznych, środowiskowych i pracowniczych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wady i zalety e-faktur
Firma wysyłająca miesięcznie tysiąc faktur mogłaby zaoszczędzić około 2 tys. zł, gdyby zdecydowała się na faktury elektroniczne.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes godny zaufania
Liczba sieci franczyzowych i partnerskich działających w Polsce przekroczył tysiąc. Jak sprawdzić ich wiarygodność?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zgotują sobie dobry los
Promocja firmy wcale nie musi być nudna. Wystarczy wykorzystać panującą modę i zaangażować potencjalnych klientów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mój jest ten kawałek podłogi
Wyłączność terytorialna to dla franczyzobiorcy kwestia życia lub śmierci. Warto sprawdzić, czy dawca licencji ją gwarantuje.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Szyld to nie wszystko
Podświetlone logo to za mało, by zachęcić klienta. Sprawdź, jakie nośniki reklamowe pobudzą impuls zakupowy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tego klienci nie lubią
Właściciele restauracji powinni skupić się na czystości swoich lokali. Ankietowani powiedzieli, co im najbardziej przeszkadza.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na wyprzedażach zyskują sprzedawcy i klienci
Niektórzy czekają na nie z większym utęsknieniem niż na pierwszą gwiazdkę w Wigilię. Część klientów wyda wtedy ponad tysiąc złotych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na te firmy lepiej uważać
Krajowy Rejestr Długów BIG zapytał firmy, z kim najbardziej lubią robić biznes. Wyniki są zaskakujące.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Świąteczna zmora e-sklepów
Boże Narodzenie to dla handlu internetowego okres żniw. Ale właścicieli e-sklepów czeka też fala zwrotów. Kiedy muszą je uwzględnić?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses