Vip ma firmę

Michał Wiśniewski: Zawsze jest dobry czas na własny biznes
– W Polsce działa dziś ponad tysiąc konceptów franczyzowych. Pandemia ich nie załamała – mówi Michał Wiśniewski, prezes firmy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stefano Terrazzino: Stawiam na produkt, nie na nazwisko
Mistrz parkietu, piosenkarz, aktor i krawiec teatralny – do listy wykonywanych zawodów przez Stefano Terrazzino od niedawna można dopisać...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Marian Owerko: W biznesie ważni są ludzie
– Przy wyborze inwestycji dobrze jest kierować się potencjalnym zwrotem z niej. Ale w biznesie ważni są także ludzie. Czasem osoby...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Marcin Książak: Trzeba wiedzieć, jak zagrać
– Piosenka to produkt. Potrzebuje skutecznego marketingu muzycznego, aby mogła odnieść sukces – mówi Marcin Książak, współtwórca...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Radek Brzózka: Biznes i nauka w jednym rzędzie
– Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie młodzi ludzie będą inspirowani wiedzą i nauką. Takie, w którym eksperyment będzie naturalną...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Patinka: Biznes na Bali i na YouTubie
– Oferujemy naszym klientom produkty handmade, które wykonują specjalnie dla nas mieszkańcy indonezyjskiej wyspy Bali – mówi Paulina...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Andrzej Wrona: W biznesie jak w drużynie
– Mam to szczęście, że w biznesie działam ze wspólnikiem, który jest moim przyjacielem od lat dziecięcych i któremu ufam...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Anka Dziedzic: Jestem krok przed konkurencją
– Mam coraz więcej naśladowców, którym wydaje się, że prowadzę biznes łatwy i przyjemny. Nic podobnego – mówi Anka Dziedzic trenerka...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza z Pascalem Brodnickim
– Nasz plan na najbliższy rok zakłada pozyskanie pierwszych pięciu partnerów franczyzowych, z którymi uruchomimy Pascal Today – mówią...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Katarzyna Werner: Biznes na rajskiej wyspie
– Nic na Zanzibarze nie jest do końca proste. A z drugiej strony można tutaj wiele rzeczy rozwiązać naprawdę szybko i skutecznie –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Artur Kozłowski: Firma jak maraton
– Wchodzimy w erę załatwiania większości spraw przez internet. Mnie również pandemia zmotywowała do działania. Rozwijam aplikację do...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przepis na restaurację według Marcina Kocha
– Gdybym miał dzisiaj otwierać restaurację, to postawiłbym na taką, która z założenia ma szybką rotację gości i koncentruje się na...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Krzysztof Hołowczyc: Pasja, która przynosi zyski
Na arenie rajdowej osiągnął już wiele, ale wciąż ma cele do zdobycia. O ile w świecie sportu to on prowadzi drużynę do zwycięstwa,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Igor Klaja: Biznes w erze postcovidowej
– Żyjemy w okresie permanentnej zmiany, nie wiemy, co przyniosą kolejne miesiące. Moja firma też musiała się zmienić – mówi Igor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wolność kocham i rozumiem
– Dla biznesu najlepsze są rozwiązania wolnościowe. Ramy pozwalają na samoregulację rynku, nakazy go niszczą. Spróbuję przekonać do...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Aleksandra Żebrowska: Interes z myślą o młodych mamach
– Zakładając firmę chciałam uniknąć określeń typu „biznes żony znanego męża” – mówi Aleksandra Żebrowska, właścicielka...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Paulina Smaszcz-Kurzajewska: Własny biznes zamiast telewizji
– Nie każdy nadaje się do prowadzenia własnej firmy. Moim błędem na przykład jest to, że jestem zbyt miła i zbyt dobra dla pracowników...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zrób biznes z Magdą Gessler
– Gastronomia to jeden z najtrudniejszych biznesów. Czasem marzymy o wielkiej restauracji, jesteśmy gotowi zadłużyć się na miliony, nie...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak stworzyć firmę na miarę Wedla?
– Ostatnie lata pokazały, że firmy o długoletnim stażu nie mają patentu na nieśmiertelność – mówi Maciej Herman, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zofia Ślotała: Strategia dopasowana do rynku
– Zagraniczne rynki badam m.in. poprzez Market Finder Google – mówi Zofia Ślotała, stylistka gwiazd i właścicielka marki Petite Maison.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses