Internet na Bank
O rynku agencji bankowych i planach na przyszłość - mówi Marek Kłuciński, rzecznik prasowy PKO Banku Polskiego.
Jak ocenia Pan rynek bankowy pod względem rozwoju agencji?
Coraz popularniejsza staje się rozbudowa zewnętrznych sieci sprzedaży, czyli placówek partnerskich i agencyjnych. Biorąc pod uwagę znaczący procent Polaków, którzy nie korzystali dotąd z bardziej zaawansowanych usług bankowych, lokowanie takich placówek w małych miasteczkach może znakomicie ułatwić dotarcie do klientów. Z kolei w dużych miastach uzupełniają one sieć oddziałów, tak żeby klient miał zawsze blisko do banku.
Jakie są plany PKO BP, dotyczące rozwoju sieci placówek?
Sieć agencji będzie rozbudowywana tam, gdzie nie ma jeszcze placówek PKO BP. Szczególnie dotyczy to mniejszych miejscowości. Ze względu na mocno rozbudowaną sieć oddziałów własnych i agencji, nowe placówki będą uruchamiane jedynie w przypadku pojawiających się okazji rynkowych, np. gdy pojawi się możliwość otwarcia placówki w bardzo atrakcyjnej lokalizacji i gwarancja zdobycia lub utrzymania klientów w danym miejscu.
Jak ocenia Pan przyszłość rynku bankowego w Polsce?
Współczesna bankowość w znacznej mierze wykorzystuje zastosowanie Internetu oraz systemów bankowości elektronicznej w relacjach klient – bank. Klienci decydują się na nową formę komunikacji z bankiem, upatrując w takim rozwiązaniu osiągnięcie wymiernych korzyści. Posługiwanie się systemem bankowości elektronicznej pozwala na ograniczenie nakładów pracy, zminimalizowanie i ujednolicenie tworzonej w firmie dokumentacji, a także zautomatyzowanie procesów zlecania poszczególnych operacji płatniczych. Usługi teleinformatyczne przyspieszają również obieg pieniądza oraz ułatwiają korzystanie z produktów bankowych takich jak kredyty i depozyty.
rozmawiała (agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


